Telefoneren met de klantenservice van Zorg en Zekerheid

Stel, u bent klant bij de bovengenoemde firma en wilt een vraag stellen over uw polis. Dan zijn er een paar dingen die u kunt doen:

  • Al uw papieren doorspitten om het juiste telefoonnummer er tussen uit te vissen
  • Naar de betreffende website gaan om daar een nummer te zoeken
  • Even naar deklantenservice.nl surfen, waar u in een handomdraai de juiste contactgegevens vindt van de klantenservice van Zorg en Zekerheid.

Voor welke optie zou u gaan? Het is een feit dat de meeste mensen eerst de eerste twee uitproberen, omdat ze denken dat dit de meest gangbare weg is om te bewandelen. Ze denken op die manier het snelste aan de benodigde gegevens te kunnen komen. Helaas is dit niet altijd het geval. Er zijn uitzonderingen, natuurlijk, maar vaak is het zo dat de bovenste twee mogelijkheden veel tijd en moeite kosten en dat de onderste optie juist erg gemakkelijk is. Het leuke van nummers zoeken via deklantenservice.nl is ook dat u daar niet alleen die van de klantenservice van Zorg en Zekerheid vindt, maar ook die van alle andere bedrijven waar u klant bent. Dus als u vervolgens een vraag heeft over uw telefoonabonnement, dan kunt u ook via onze site dit nummer opzoeken. Ideaal toch? Het is heel verstandig om deklantenservice.nl te bookmarken in uw favorieten op de computer, zodat u ons altijd terug kunt vinden als u weer moet bellen met de klantenservice van Zorg en Zekerheid. Want zeg nou zelf, u wilt toch ook niet meer moeite hoeven te doen dan strikt noodzakelijk is? Kom dan snel naar onze site en vindt binnen enkele seconden alles wat u wilt weten. U vraagt, wij draaien!

De klantenservice van Zorg en Zekerheid direct bereiken

Veel mensen weten niet dat de klantenservice van Zorg en Zekerheid opgedeeld is in twee compartimenten, namelijk zakelijk en particulier. Als u als bedrijf belt, dan heeft u een ander nummer dan wanneer u als consument belt. Vaak bellen mensen gewoon naar het algemene nummer, waarna ze een keuzemenu voorgeschoteld krijgen, dat doorlopen dient te worden. Nu is dit niet meer nodig, want u kunt gewoon rechtstreeks met de juiste afdeling van de klantenservice van Zorg en Zekerheid contact leggen. Makkelijker kan het niet! Maar dat is niet alles, want bij deklantenservice.nl krijgt u nog meer informatie. Dit betreft de kosten van het gesprek. Wij kunnen u in ieder geval vertellen dat voor beide nummers een lokaal tarief geldt, dus dat u zich geen zorgen hoeft te maken over hoge telefoonkosten. En ook dat is wel zo prettig om te weten.

Aanvullende informatie

Wij bieden u ook nog meer aan, zodat u goed geïnformeerd kunt gaan telefoneren. Wij geven u bijvoorbeeld ook de website, zodat u zich kunt voorbereiden op uw gesprek met de klantenservice van Zorg en Zekerheid. U hoeft dan misschien minder lang aan de lijn te hangen, waardoor u ook minder belkosten hebt. En dat is ook weer mooi meegenomen! Voorts kunt u bij ons terecht voor al uw vragen over het vinden van de benodigde informatie voor het bereiken van de klantenservice van Zorg en Zekerheid. Dus is het u nog wat onduidelijk? Schroom dan niet en neem vandaag nog even contact met ons op. U kunt het telefoonnummer op onze website vinden, dus dat is gelukkig niet moeilijk. Dit kost 80 cent per minuut. Uiteraard geven wij u die informatie, want wij hebben niet voor niets de meest complete database over klantenservices en keuzemenu’s van heel Nederland. Al met al moet u dus bij ons wezen, als u alles wilt weten over de klantenservice van Zorg en Zekerheid.

Contact

© De Klantenservice 2014