Direct in contact met de klantenservice van Zalando

Een van de grotere ergernissen die Nederlanders hebben is het bellen van een klantenservice van bedrijven. Daarbij maakt het vaak niet uit welke klantenservice het is, wat de reden van het contact opnemen is of met welk bedrijf. Niemand vindt het leuk om een enorm keuzemenu te horen, om vervolgens in de wacht gezet te worden, omdat er andere wachtenden voor u zijn en dus alle medewerkers in gesprek zijn. Bij www.deklantenservice.nl hebben ze daar wat op gevonden. Van elk bedrijf in Nederland kunt u hier gemakkelijk niet alleen de gegevens opzoeken, maar kunt u direct het keuzemenu bekijken. U hoeft er dus ook niet meer bang voor te zijn dat u ergens tijdens het horen van het keuzemenu afgeleid wordt, want u heeft de stappen voor u op uw scherm staan. Het enige wat u nog hoeft te doen wanneer u contact opneemt met de klantenservice van Zalando is de juiste nummers in toetsen. Belt u bijvoorbeeld voor:

  • vragen over uw bestelling
  • het plaatsen van een bestelling
  • een inhoudelijke vraag over een artikel in het assortiment

Er zijn natuurlijk uiteenlopende redenen waarom mensen contact willen of moeten opnemen met de klantenservice van Zalando. Denk bijvoorbeeld aan het retouren van een bestelling of wanneer er iets niet helemaal goed gaat tijdens het plaatsen van een bestelling. Door telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van Zalando kan dit probleem snel verholpen zijn.

Nog sneller geholpen door de klantenservice van Zalando

Niemand heeft urenlang de tijd om met de klantenservice van Zalando aan de telefoon te hangen. Je wilt dan ook zo min mogelijk tijd hieraan verspillen. Door van tevoren al het keuzemenu voor je te hebben, ben je optimaal voorbereid en hoef je dus alleen nog maar de juiste cijfers in te toetsen in de juiste volgorde en je hebt direct de juiste medewerker aan de lijn die jou het beste kan helpen. Heb je problemen met het plaatsen van je bestelling? Dan krijg je waarschijnlijk een andere medewerker aan de lijn, dan wanneer je belt met vragen over het retourneren van een artikel of welke maat je het beste van een bepaald kledingstuk kunt nemen. Gelukkig staat de klantenservice van Zalando erom bekend dat de medewerkers daar erg vriendelijk zijn. Als u dus eenmaal door het keuzemenu heen bent, dan wordt u snel en efficiënt geholpen. Ook zijn er natuurlijk andere mogelijkheden om met de klantenservice van Zalando contact op te nemen. Denk bijvoorbeeld aan e-mail en wanneer u een vraag heeft waarbij u geen persoonlijke gegevens hoeft te verspreiden, kunt u ook gebruik maken van social media. Ook dit zijn efficiënte manieren om contact op te nemen met de klantenservice van Zalando.

Klantvriendelijkheid staat voorop bij de klantenservice van Zalando

Door gebruik te maken van de website DeKlantenservice heeft u dus een zeer handige tool gevonden om het bellen met een klantenservice van een bepaald bedrijf een stuk makkelijker te maken. Maak het uzelf dan ook zeker niet moeilijker dan het is en bekijk eerst het register op www.deklantenservice.nl. Bepaal uw stappen voor het keuzemenu dat u zo gaat doorlopen en u bent een stuk sneller klaar. Dit is niet alleen handig om tijd te besparen, maar ook om geld te besparen. Vaak betaalt u extra kosten om met bijvoorbeeld de klantenservice van Zalando contact op te nemen. Deze kosten betaalt u al tijdens het doorlopen van het keuzemenu. Zoals u ziet, zitten er dus uiteenlopende voordelen aan om eerst een kijkje te nemen op de website van DeKlantenservice en pas daarna de desbetreffende klantenservice te bellen.

Contact

© De Klantenservice 2014