Online shoppen? Vraag aan de klantenservice van Wehkamp hoe

Wehkamp bestaat al vele jaren. Vroeger was dit een postorderbedrijf. Dat betekent dat u een dikke catalogus krijgt en dan kijkt welke producten u interessant lijken. U kunt dit doorbellen via de klantenservice van Wehkamp maar het meest gebruikelijk was het versturen van een ingevuld postorderformulier. Dit is tegenwoordig achterhaald, vrijwel iedereen is verbonden met het internet. Wehkamp is dan ook een van de grootste online aanbieders van vrijwel alle artikelen die u in en rondom uw huis nodig hebt. En dan hebben we het niet enkel over kleding of elektronica maar ook over interieur en keukenbenodigdheden. Het is goed voor het milieu dat deze catalogus niet meer wordt thuisbezorgd maar dat u dit gewoon via hun website kunt bekijken. Klinkt u dit als muziek in uw oren en wilt u hier graag het fijne van weten? Schroom dan niet maar neem eens contact op met de klantenservice van Wehkamp. De klantenservice van Wehkamp staat in principe tijdens kantooruren voor u klaar. U kunt hen een e-mail sturen maar dat is nogal omslachtig. Het is wel zo prettig dat u immers snel kunt worden geholpen. Om wat voor redenen u de klantenservice van Wehkamp zou willen spreken, wij van de www.klantenservice.nl raden het u aan om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van Wehkamp.

De klantenservice van Wehkamp is gratis te bereiken

Het telefoonnummer van de klantenservice van Wehkamp vindt u op onze website. U kunt direct op de landingspagina “Wehkamp” intypen en dat leidt u direct naar de gegevens van de klantenservice van Wehkamp. Het telefoonnummer is trouwens niet het enige dat u op deze site aantreft. We willen u graag van dienst zijn en daarom vindt u ook:

  • Naast het telefoonnummer van de klantenservice van Wehkamp het telefoonnummer van hun hoofdkantoor.
  • En we hebben het keuzemenu geheel uitgeschreven. Leest u dat voordat u gaat bellen goed door. Want u kunt dan achterhalen welke afdeling u moet hebben. En daarmee bespaart u erg veel tijd want u hoeft niet meer naar die robotstem te luisteren die u vertelt op welke toetsen u moet drukken. Typ direct uw combinatie in en wacht totdat u iemand aan de lijn krijgt.

Dankzij deze service hoeft u minder lang te bellen zodat u minuten kunt besparen op uw telefoonrekening. Dit is slechts een van de vele voorbeelden. We geven u van diverse telefoonlijnen geheel uitgeschreven keuzemenu’s zodat u bij elk bedrijf snel een medewerker aan de lijn krijgt!

Mailen of bellen, het kan allemaal

Hopelijk hebben we u ervan overtuigd dat het geen kwaad kan om eens met de klantenservice van Wehkamp te bellen als u prangende vragen hebt over hun service. Misschien hebt u altijd via postorder uw bestellingen doorgegeven en bent u niet zo bekend met het internet. Het is een kleine stap maar vooral voor ouderen kan het nog best eng zijn. Laat het er niet bij zitten, als u oud bent is het juist leuk om nieuwe dingen te ontdekken. Zo houdt u uw geest scherp en voelt u zich jonger. De klantenservice van Wehkamp kan u helpen met het maken van uw eerste online bestelling. Misschien hebt u al wel ervaring met internetbankieren, dan zal de betaling ook helemaal goed komen. Overigens is het nog altijd mogelijk om onder rembours te betalen of door het schriftelijk over te maken. Maar veel banken stappen over op internetbankieren dus dit is een uitgelezen mogelijkheid om het eens te proberen. Bent u tevreden of juist ontevreden over de service? Geef het aan op onze site door een aantal sterren te geven!

Contact

© De Klantenservice 2014