Klantenservice Volkskrant

Lees jij wel eens de Volkskrant? Dan zul jij misschien ook af en toe wel eens contact op willen nemen met de klantenservice van Volkskrant. Soms kom je als krantenlezer immers een artikel tegen waar jij graag meer van zou willen weten of je komt iets tegen waarvan jij zeker weet dat dit niet klopt. Dat laatste is natuurlijk erg storend en je wilt ook niet dat andere lezers verkeerd geïnformeerd zijn. In dat geval kun je uiteraard de klantenservice van Volkskrant contacteren om hen te laten weten dat zij een fout gemaakt hebben die toch echt hersteld dient te worden. Zo worden zij in de gelegenheid gesteld om een rectificatie te plaatsen en zo kunnen andere lezers alsnog goed geïnformeerd worden. Ook kun jij natuurlijk nieuwsgierig zijn naar de mogelijkheden om abonnee bij hen te worden. Vaak kun je deze informatie ook wel online vinden, maar niet iedereen vindt het prettig om dergelijke zaken online te regelen en op te zoeken. Vraag jij je af wat de mogelijkheden zijn met betrekking tot een abonnement en wat de kosten zijn? Of weet jij al zeker dat jij abonnee wilt worden? Neem dan ook zeker contact op met de klantenservice van Volkskrant, zij helpen jou graag verder.

Klantenservice Volkskrant voor abonnees

Heb jij al een abonnement op deze krant, dan kan het helaas gebeuren dat jij af en toe te maken krijgt met bezorgproblemen. Ook dan staan de medewerkers van de klantenservice bij Volkskrant natuurlijk voor jou klaar. Hoewel er altijd alles aan gedaan wordt om ervoor te zorgen dat jij iedere dag op het juiste tijdstip jouw krant in de bus kunt vinden, kan er natuurlijk toch eens een keer iets fout gaan. Het is een lange reis van drukker naar brievenbus en bij iedere schakel kan een kink in de kabel komen. Als jij de klantenservice van Volkskrant niet op de hoogte stelt van jouw klacht, kunnen zij natuurlijk ook niets aan de bezorging verbeteren en daar heeft niemand iets aan. Dus gebeurt het een keer dat er in jouw editie een katern mist? Heb jij een keer de verkeerde krant geleverd gekregen of zelfs helemaal geen? Meld dit dan altijd, zodat zij u kunnen compenseren hiervoor en maatregelen kunnen nemen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet weer gebeurt. Zolang jij de klantenservice van Volkskrant niet op de hoogte stelt van jouw bezorgklacht, kunnen zij uiteraard ook niet voor verbeteringen zorgen.

Via internet of telefoon

Wil jij een klacht, vraag of opmerking aan de klantenservice van Volkskrant doorgeven, dan moet je natuurlijk wel eerst weten op welke manieren dit kan. Je kunt dit bij deze krant zowel telefonisch doen, als via internet. Op www.deklantenservice.nl kun jij precies vinden welke mogelijkheden jij hebt om met hen in contact te komen. Je vindt bij hen namelijk:

  • de website van Volkskrant
  • het telefoonnummer van de algemene klantenservice van Volkskrant
  • het nummer voor het doorgeven van bezorgklachten

Als je deze gegevens opzoekt DeKlantenservice, dan kun je daar ook meteen zien dat voor beide telefoonnummers het lokale tarief gerekend wordt, zodat je dus meteen een beeld hebt van de hoogte van de belkosten die je zult maken. Ook zie je daar staan dat zij van andere personen drie van de vijf sterren hebben gekregen in de beoordeling van de kwaliteit van hun helpdesk. Hebt u contact gehad met de klantenservice van Volkskrant, geef dan ook zeker uw beoordeling van dit contact door, zodat anderen weten of zij kunnen rekenen op een goede service of niet.

Contact

© De Klantenservice 2014