Hier staan de gegevens van de klantenservice van Vodafone

Hebt u vragen over uw abonnement bij deze telecomaanbieder? Belt u dan met de klantenservice van Vodafone. De gegevens van de klantenservice van Vodafone kunt u beter vinden op een andere website, de onze: deklantenservice.nl. Wij doen ons best om zoveel mogelijk grote corporaties, bedrijven, instellingen en diensten van Nederlandse bodem te verzamelen. En ook grote internationale bedrijven zoals Vodafone die in dit land een vestiging hebben en er erg actief zijn, verdienen een plekje op onze website. Zolang zij een Nederlandstalige service bieden nemen wij hen op in de database. In die zin kunt u onze website vergelijken met een ouderwets telefoonboek. Of beter gezegd: met de Gouden Gids, want in deze gids trof u enkel bedrijven aan. Het grote verschil is dat het bij ons gaat om zoveel meer dan enkel de nummers van bedrijven bij u in de buurt. We richten op dit moment onze peilen op landelijke organisaties zoals de klantenservice van Vodafone of bedrijven die in veel grote steden zijn gevestigd zoals supermarkten en winkelketens. Kijkt u daarom eens op onze site als u de gegevens van de klantenservice van Vodafone nodig hebt en vergeet ons vervolgens niet te bookmarken. Dan hebt u altijd een handige website achter de hand als u snel moet bellen met een bedrijf.

De klantenservice van Vodafone beantwoordt al uw vragen

De klantenservice van Vodafone wil u graag helpen. Maar voordat u hen kunt bellen is het verstandig om de tekst op onze website door te lezen. U kunt namelijk direct zien bij welke afdeling u moet zijn om uw specifieke vragen aan te richten. U wilt niet een langdradig keuzemenu door moeten lopen. Daarom hebben we deze menu’s alvast voor u uitgeschreven. U kunt direct zien welke nummercombinatie u in moet typen zodat u de juiste medewerker van de klantenservice van Vodafone aan de lijn krijgt. Het tweede dat u moet uitzoeken is welk nummer u überhaupt moet bellen. De klantenservice van Vodafone is namelijk onderverdeeld in de volgende categorieën:

  • Als u al lid bent en u hebt een abonnement of prepaid bij Vodafone, dan kunt u gratis naar 1200 bellen. Er is ook een mobiel nummer voor mensen met een vaste lijn.
  • Hebt u dat niet? Bel dan met de algemene klantenservice van Vodafone voor een lokaal tarief.
  • Hebt u moeite met het bestellen van een nieuwe telefoon via hun website of wilt u iets meer weten over een specifiek abonnement dat ze aanbieden? Bel dan met de webshop klantenservice van Vodafone.
  • En ten slotte bieden we u het telefoonnummer van hun hoofdkantoor aan. Dat nummer kunt u gebruiken als u klachten hebt over de gang van zaken of opmerkingen hebt over hun beleid.

Hebt u op- of aanmerkingen? Schroom niet maar klim in de pen

Hopelijk kunt u dankzij ons snel in contact komen met de juiste klantenservice van Vodafone. Iedereen heeft een telefoon nodig. De moderne mens is haast vergroeid met zijn smartphone. De ontwikkeling binnen deze technologie zit niet stil en daarom bieden telecombedrijven korte abonnementen van 1 à 2 jaar aan. Want binnen die tijd is uw smartphone alweer erg verouderd en misschien te traag om de nieuwste apps vlug te draaien. Vaak kunt u uw oude telefoon inleveren en gratis of voor weinig geld een nieuwe telefoon halen bij uw abonnement. Dat geldt ook voor Vodafone dus houdt u vooral de beste deals in de gaten. Wilt u liever niet vastzitten aan een maandelijks bedrag? Dan kunt u uiteraard ook een prepaid telefoon kopen en dan bepaalt u hoeveel minuten u er op zet.

Contact

© De Klantenservice 2014