Aanpassen van de bundel bij de klantenservice van Simyo

Een goed abonnement voor de mobiele telefoon betekent doorgaans dat u zich nergens zorgen over hoeft te maken. U betaalt gewoon maandelijks een vast bedrag en dat wordt automatisch van de rekening afgeschreven. Ook wanneer u een keer een maandje wat minder belt blijft u hetzelfde betalen, maar kunt u de belminuten vaak meenemen naar de volgende maand. Alleen wanneer u over de bundel heen gaat is het vervelend en kunnen de kosten heel snel oplopen. Wanneer  u merkt dat u eigenlijk toch vaak over het aantal vaste belminuten heen zit, is het verstandig om een andere bundel te nemen. U kunt bijvoorbeeld bij Simyo zelf de hoogte van de bundel aanpassen. Het is goed mogelijk dat u dit helemaal zelf regelt, maar wanneer er problemen optreden is het natuurlijk handig wanneer u dit even via de klantenservice van Simyo kunt laten doen. Bij de klantenservice van Simyo kunt u alle vragen stellen die u heeft over het naar boven of naar beneden bijstellen van een bundel. U kunt dan gewoon uw eigen abonnement behouden. Bellen met de klantenservice van Simyo betekent wel dat u eerst een keuzemenu te horen krijgt. Dat dit voor veel mensen niet leuk is is natuurlijk bekend. Vooral mensen die eigenlijk niet goed weten welke stappen ze moeten zetten om met hun vraag bij de juiste persoon uit te komen, gaan al snel de mist in. Het wordt dan helemaal lastig wanneer u niemand aan de telefoon kunt krijgen, want u belt tenslotte al met de klantenservice van Simyo om om hulp te vragen. Een hele goede optie om dan toch rustig het menu door te kunnen nemen is het uitgetypte keuzemenu van de klantenservice van Simyo bekijken op deklantenservice.nl. Deze website geeft een goed overzicht van de verschillende mogelijkheden:

  • Meteen een overzicht van het volledige keuzemenu
  • Duidelijk zichtbaar welke cijfers u moet intoetsen
  • Meelezen mogelijk terwijl u belt

Door deze voordelen kunt u veel gemakkelijker bellen met welke klantenservice dan ook!

Het verbruik bekijken via de klantenservice van Simyo

Zelf kijken hoeveel minuten u al gebeld heeft en hoeveel minuten u nog kunt bellen is een goede optie. Veel mensen maken hier dan ook gebruik van. Zonder zelf de bundel aan te kunnen passen kan het nog wel eens voorkomen dat u eigenlijk teveel gaat betalen en dat is vervelend. Het is belangrijk om zelf het overzicht in de gaten te houden. Via de telefoon is het heel makkelijk om te kijken hoeveel belminuten en Mb u nog heeft. Wanneer u het limiet nadert kunt u dan meteen gaan vragen of anderen u willen bellen of even overstappen op de vaste huistelefoon voor lange gesprekken. Genoeg mogelijkheden dus. Bij de klantenservice van Simyo kunt u vragen hoe u zelf de bundel aan kunt passen. Om het juiste nummer van de klantenservice van Simyo te achterhalen kunt u op de website deklantenservice.nl in de zoekbalk het woord Simyo intypen. U krijgt dan meteen alle nodige informatie op een rijtje. Zonder zorgen altijd genoeg belminuten overhouden tot het einde van de maand is mogelijk door op tijd te bellen met de klantenservice van Simyo

De database bekijken

Het overzicht van alle klantenservices van grote bedrijven in Nederland is bij elkaar gebundeld op de website deklantenservice.nl. ook wanneer u de gegevens van een andere klantenservice nodig heeft kunt u hier dus terecht. Heel handig, ook om de telefoonnummers te achterhalen. Er zijn veel opties dus kijk vooral snel op de website en zoek naar het bedrijf dat u nodig heeft.

Contact

© De Klantenservice 2014