Bellen met de klantenservice van Simpel voor nummerbehoud

Het behouden van een nummer bij de aankoop van een nieuwe telefoon of de overstap naar een ander abonnement is heel belangrijk. Wanneer mensen bijvoorbeeld voor het werk al lange tijd via hetzelfde nummer bereikbaar zijn, is het heel vervelend wanneer het nummer ineens vervangen wordt en u iedereen op de hoogte moet stellen. Het kan daarom uitkomst bieden om bij een goede provider langs te gaan om hetzelfde nummer te behouden wanneer u toch een nieuw abonnement gaat nemen. Heeft u bijvoorbeeld een abonnement bij Simpel? Dan kunt u gemakkelijk uw eigen nummer houden en toch overstappen op een bundel die wellicht beter bij u past. Hier zijn helemaal geen extra kosten aan verbonden. Het is daarnaast ook nog eens heel snel geregeld door alleen even contact op te nemen met de klantenservice van Simpel. U wordt snel geholpen en dat is natuurlijk altijd meegenomen. De klantenservice van Simpel kan veel voor u betekenen. Helaas is het wel zo dat u rekening moet houden met lange wachttijden wanneer u deze klantenservice van Simpel benadert. Vaak is het druk en moet u een keuze maken uit de voorgeprogrammeerde opties. Meestal is dat met een vraag over een abonnement geen enkel probleem, maar het kan lastiger worden wanneer u een wat meer specifieke vraag heeft. Denk bijvoorbeeld aan een vraag over de rekening. U zult dan van te voren van alles bij de hand moeten houden, zoals klantnummer. Vaak wordt dit tijdens het keuzemenu al gezegd, maar dan moet u wel meteen reageren en dat kan dan niet altijd. De consequentie is dan vaak dat u eerst op moet hangen, de gegevens bij elkaar moet gaan zoeken en uiteindelijk toch weer terug moet gaan bellen. Dat neemt veel te veel extra tijd in beslag en het is nergens voor nodig. Hoe kunt u dit beter doen?

De klantenservice van Simpel denkt met u mee

Om veel efficiënter door het keuzemenu van een de klantenservice van Simpel heen te kunnen gaan is het verstandig om van te voren de keuzes te bekijken. Dit kunt u doen door het goed opgezette overzicht te bekijken op deklantenservice.nl. Hier kunt u het hele keuzemenu doorlezen. Op de website wordt namelijk de uitgetypte versie weergegeven. Ideaal wanneer u van te voren wilt weten wat u moet doen of waar u aan moet denken. Naast het uitgetypte keuzemenu kunt u nog veel meer vinden op deze website:

  • De contactgegevens van Simpel
  • Informatie over de geschiedenis van het bedrijf
  • Veel praktische informatie over deklantenservice.nl

Door de website goed door te nemen bent u uiteindelijk veel minder tijd kwijt met het bellen naar de klantenservice van Simpel. U kunt dus snel een vraag stellen over een betaling en u heeft van te voren al gezien dat u de nodige documentatie bij elkaar moet zoeken.

Het wijzigen van een bundel

Bij een mobiel of telefoon abonnement is het gebruikelijk dat er een bepaalde bundel is. Hiermee wordt bedoeld het aantal belminuten en hoeveel smsjes er gestuurd kunnen worden. Ook wordt er in de bundel bijgehouden hoeveel Mb er gebruikt mag worden. Wanneer de hoeveelheden in de bundel worden overschreden is het in de meeste gevallen zo dat u flink bij moet betalen. Dat is heel vervelend en daarom is het goed om alles bij te kunnen houden. Weet u niet zeker hoe u dat het beste kunt doen? Ook voor dit soort vragen kunt u terecht bij de klantenservice van Simpel. Lees ook hiervoor eerst het keuzemenu door op deklantenservice.nl, zodat u nooit voor verrassingen komt te staan tijdens het bellen met de klantenservice van Simpel.

Contact

© De Klantenservice 2014