Zoekt u vluchttijden? Bel de klantenservice van Schiphol

15 kilometer ten zuidwesten van Amsterdam ligt het grootste vliegveld van Nederland: Schiphol. Met maar liefst 5 landingsbanen vervoert deze luchthaven 60 miljoen mensen per jaar. Daarmee is Schiphol de 14e luchthaven in de wereld en dat is iets om trots op te zijn. Een luchthaven is als een dorp:

  • Natuurlijk draait het om transport, zowel vliegtuigen, bussen, auto’s en treinen
  • Maar je kunt er ook overnachten
  • Dineren en lunchen
  • En je kunt er uiteraard ook shoppen

Het is niet zo vreemd dat u daarom vragen hebt aan de zeer uitgebreide klantenservice van Schiphol. Daarom zijn er verscheidene nummers voor de klantenservice van Schiphol. Omdat u misschien niet weet welk nummer voor welke klantenservice van Schiphol u nodig hebt, is het verstandig om even op onze website te kijken. Op www.deklantenservice.nl vindt u alle gegevens van de klantenservice van Schiphol. Dus vergeet niet om onze website op te slaan zodat u deze nummers niet meer kwijtraakt! De klantenservice van Schiphol is dagelijks bereikbaar, 7 dagen per week. Er wordt immers ook dagelijks gevlogen. Bijna 20 uur per dag stijgen en landen er vliegtuigen op deze drukke luchthaven.

Mailen naar de klantenservice van Schiphol is ook een goede optie

Misschien hebt u vragen aan de klantenservice van Schiphol omdat u binnenkort gaat vliegen. Er zijn heel wat zaken die u dan moet regelen. Wellicht wilt u met de auto komen en zoekt u een goede en betaalbare parkeerplaats. Of misschien hebt u erge vliegangst en wilt u een aparte stoel of speciale service. Hebt u een bijzonder dieet? Laat het de klantenservice van Schiphol weten, zij kunnen u eventueel doorverbinden met de luchtvaartmaatschappij waarmee u vliegt. Eventueel kan de klantenservice van Schiphol deze informatie zelf doorspelen. Hebt u bijzondere dingen die u wilt importeren of juist wilt exporteren zoals gevaarlijke stoffen, kunst, grote hoeveelheden geld of dieren? Ook dan moet dit van te voren worden aangekondigd. Schiphol zorgt er dan voor dat u een speciale behandeling krijgt want inchecken duurt in dit soort gevallen wel wat langer. Als u vragen hebt over inentingen en visa dan kan de klantenservice van Schiphol u ook van dienst zijn. Toch is het aan te raden om uw plaatselijke GGD te bellen als u naar een land buiten Europa vliegt. Zij zijn op de hoogte van de actuele stand van zaken inzage ziektes en besmettingsgevaar en ze kunnen u direct inplannen voor eventuele verplichte vaccinaties. Vragen over visa kunt u beter aan de rijksoverheid stellen. De gegevens van deze diensten vindt u ook terug op onze website.

Ze staan dag en nacht voor u klaar

U hebt de keuze uit drie verschillende nummers als u de klantenservice van Schiphol wilt spreken. Er is een speciaal nummer voor de algemene klantenservice. Daarnaast is er een nummer als u in het buitenland bent en de klantenservice wilt spreken. En ten slotte is er een nummer voor de Schiphol Group. Dat is de exploitant van Schiphol maar ook van andere grotere vliegvelden in Nederland. Voor zakelijke vragen gebruikt u dus dit nummer. Bent u tevreden over de service? Geef dan met een aantal sterren aan hoe tevreden u was. Dan kunnen toekomstige bezoekers sneller bepalen of het nuttig is om hen op te bellen. Een e-mail sturen kan overigens ook maar dan duurt over het algemeen wel iets langer voordat u een antwoord krijgt. Het kan erg leuk zijn om eens een bezoekje aan de terminal te brengen. Als u jonge kinderen hebt dan zullen ze hun ogen uitkijken. Het gekrioel van vliegtuigen en voertuigen is een wonderlijke aanschouwing.

Contact

© De Klantenservice 2014