Contact opnemen met de klantenservice van Sarenza

Bij Sarenza kun je terecht voor het kopen van meer dan 600 merken schoenen en tassen. Voor zowel dames, heren als kinderen hebben ze hier een uitgebreide collectie waar er voor iedereen wel wat tussen zit. Als je hier een bestelling wilt plaatsen of je hebt het al gedaan en je hebt hier vragen over, dan kun je natuurlijk contact opnemen met de klantenservice van Sarenza. Een medewerker zal je dan te woord staan en alle vragen en/of opmerkingen die je hebt beantwoorden. Je kunt bijvoorbeeld naar de klantenservice van Sarenza bellen voor:

  • het plaatsen van een bestelling
  • wijzigen of annuleren van een bestelling
  • het retourneren van artikelen

Bij de klantenservice van Sarenza kunnen ze je ook meer vertellen over de artikelen die zij op de website aanbieden. Wil je bijvoorbeeld weten of de kleur op de foto’s van het product dat jij op het oog is ook echt overkomt met de daadwerkelijke kleur of bijvoorbeeld welke maat het model draagt om te bepalen welke maat jij moet kiezen? Dan kun je ook hiervoor terecht bij een van de medewerkers die je graag te woord staan.

Makkelijker de klantenservice van Sarenza bereiken

Als je een bepaalde vraag hebt voor de klantenservice van Sarenza dan wil je niet alleen dat deze naar wens beantwoord wordt, maar ook dat je dit binnen de kortst mogelijke tijd kan doen. Maak daarom gebruik van de website www.deklantenservice.nl. Hier vind je naast het telefoonnummer van de klantenservice van Sarenza, ook het keuzemenu wat je te horen krijgt wanneer je dit nummer belt. Om het keuzemenu zo snel mogelijk te doorlopen en ook om zeker te weten dat je de juiste keuze maakt is het uitermate handig dit menu van te voren gelezen te hebben. Zoals je hierboven al hebt kunnen lezen zijn er uiteenlopende onderwerpen waarover je contact kunt opnemen met de klantenservice van Sarenza. Door tijdens het horen van het keuzemenu de juiste opties te kiezen, word je door de juiste medewerker geholpen en ben je dus veel sneller klaar. Bij veel keuzemenu’s is het ook mogelijk om direct de optie te kiezen die je nodig hebt. Het is dan dus niet nodig om alles te beluisteren. Door meteen het juiste nummer in te toetsen, word je nog veel eerder geholpen. Of je nu belt met een klacht of om een vraag te stellen over een bepaald product, met behulp van DeKlantenservice kost het je veel minder tijd.

De klantenservice van Sarenza helpt je verder

De producten die de webshop Sarenza verkoopt, worden met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het altijd gebeuren dat er iets mis is met het product of dat je er niet tevreden over bent. Is dit het geval bij jouw bestelling? Neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice van Sarenza. Natuurlijk door gebruik te maken van de service van DeKlantenservice. Je kunt simpelweg de gegevens op de website opzoeken of telefonisch contact met ze opnemen. Zij verbinden je dan direct door met de juiste afdeling van de klantenservice van Sarenza. Lukt het je niet om de bestelling online te plaatsen? Ook dan kun je contact met ze opnemen. Je kunt dan eerst de artikelen op de website opzoeken en deze vervolgens met behulp van een medewerker van de klantenservice van Sarenza bestellen. Doe je dit voor 14.00 uur ’s middags? Dan worden de artikelen nog dezelfde dag verzonden en kun je er dus al de volgende dag van gaan genieten! Bekijk dus vandaag nog de gegevens die je nodig hebt op de website van DeKlantenservice en neem contact op.

Contact

© De Klantenservice 2014