Klantenservice Rabo mobiel

Niet veel mensen zullen op de hoogte zijn van het bestaan van de klantenservice voor Rabo mobiel. Dit heeft te maken met het feit dat het hier specifiek gaat om een mobiel product dat slechts korte tijd op de markt is en dat binnenkort ook weer van de markt gehaald zal worden. Een aantal jaar geleden besloot de Rabobank te komen met abonnementen voor mobiele telefonie, maar kort na hun start veranderde de markt op dit gebied erg snel door de snelle opkomst van de smartphone. Toch bleven zij nog steeds telecomaanbieder actief en hielden zij een speciale klantenservice voor Rabo mobiel. De abonnementen die zij aanboden werden gekenmerkt door heldere contracten en duidelijke tarieven en dit werd gecombineerd met een uitstekende klantenservice Rabo mobiel. Voor de klanten was dit natuurlijk erg prettig en het uitstapje naar de telecommarkt is dan ook zeker geen mislukking geweest. Nu wil de Rabobank zich echter meer concentreren op de zaken waar het bij een bank feitelijk om gaat en dat betekent dat zij andere activiteiten afstoten. Een van de zaken waar zij mee gaan stoppen, is het aanbieden van abonnementen voor mobiele telefonie.

Klantenservice Rabo mobiel alleen voor bestaande klanten

Dat zij gaan stoppen met het aanbieden van abonnementen voor mobiele telefonie, betekent uiteraard ook dat zij op termijn ook de klantenservice Rabo mobiel op gaan heffen. Die wordt met het opheffen van deze specifieke bedrijfstak immers gewoon overbodig. Het heeft dan ook zeker geen zin om contact met deze helpdesk op te nemen als jij hier nog geen klant bent. Een nieuw abonnement afsluiten is niet meer mogelijk en voor andere vragen over de Rabobank dien je een andere deel van hun klantenservice te contacteren. Maar wat als jij al Rabo mobiel bij hen afnam? Dan kun jij uiteraard nog wel gebruik maken van de klantenservice van Rabo mobiel. Voor bestaande klanten verandert er voorlopig namelijk nog niets, de Rabobank verkoopt alleen geen nieuwe telefoons en telefoonabonnementen meer, maar houdt de bestaande contracten eerst nog wel aan. Dat betekent dat jij gewoon van jouw abonnement gebruik kunt blijven maken. En ook kun jij als bestaande abonnee gewoon contact op blijven nemen met de klantenservice Rabo mobiel voor alle vragen die jij met betrekking tot jouw telefoonproduct hebt. De service en kwaliteit van deze dienst blijven zoals deze altijd was, de dienstverlening blijft ongewijzigd in tact.

Contactgegevens vind je bij DeKlantenservice.nl

Zoals gezegd kun je als bestaande abonnee nog steeds gebruik maken van de klantenservice Rabo mobiel, maar waar vind je nu het telefoonnummer waar je hen mee kunt bereiken? DeKlantenservice.nl heeft dit voor jou op een rijtje gezet. Zoek op hun site eens naar ‘Rabo mobiel’ en je vindt:

  • de website voor de telecomdiensten van deze bank
  • het telefoonnummer voor bestaande klanten van Rabo mobiel
  • het nummer van de algemene klantenservice
  • het nummer van het hoofdkantoor

Zo kun je dus niet alleen in een oogopslag zien hoe je rechtstreeks de klantenservice van Rabo mobiel kunt bereiken, maar je hebt ook meteen de andere belangrijke telefoonnummers bij de hand, zodat je de Rabobank eventueel ook over andere zaken kunt contacteren. Bij ieder telefoonnummer vind je altijd ook welke kosten er in rekening worden gebracht, zodat jij er niet achteraf achter komt dat je met een heel duur nummer gebeld hebt. Dat is het fijne van DeKlantenservice.nl, zij geven uitgebreide informatie over helpdesks van diverse bedrijven, zodat jij precies weet waar jij aan toe bent. Als jij de klantenservice van Rabo mobiel wilt bereiken en je hebt de nodige gegevens niet bij de hand, dan kun jij ze dus snel vinden via DeKlantenservice.nl.

Contact

© De Klantenservice 2014