Het retourneren van apparatuur bij de klantenservice van Philips

Huishoudelijke apparaten gaan meestal lange tijd mee. De technieken die er zijn om alles van wasmachines tot magnetrons en koffiezetapparaten tot stofzuigers te maken, zijn tegenwoordig heel goed. Natuurlijk is het echter mogelijk dat u pech heeft met een gekocht apparaat en dat er iets moet worden gerepareerd na korte tijd. Het is dan vervelend om aan te blijven modderen met iets dat u liever terug wilt sturen. Wanneer u bij een groot bedrijf gekocht heeft zijn er meestal gelukkig zeer goede mogelijkheden om een apparaat te laten repareren of een nieuw exemplaar te krijgen. U kunt hierover informatie aanvragen via de klantenservice. Bijvoorbeeld bij de klantenservice van Philips. Wanneer u de klantenservice van Philips wilt bellen moet u natuurlijk eerst het nummer weten te achterhalen. Dit kunt u doen door te kijken op de website deklantenservice.nl. hier vindt u een hele grote database van alle klantenservices van grote Nederlandse bedrijven. Natuurlijk behoort de klantenservice van Philips daar ook toe. U vindt op deze handige website bijvoorbeeld:

  • De contactgegevens van de klantenservice van Philips
  • Een overzicht van het vestigingsadres
  • Veel informatie over het bedrijf zelf

Door hier dus eerst te kijken heeft u alle gegevens bij de hand. Dat maakt het bellen met de klantenservice van Philips veel makkelijker en u bent ook minder tijd kwijt. Bellen met de klantenservice van Philips kan normaal gesproken best wel wat tijd in beslag nemen. Het is namelijk lastig om meteen de juiste keuzes te maken in het keuzemenu. Door van te voren te weten waar u uit kunt kiezen wordt het al veel makkelijker om sneller een keuze te maken.

Via de klantenservice van Philips een installatie regelen

Wanneer u een apparaat heeft besteld dat lastig blijkt te installeren wilt u natuurlijk wel graag dat het door een monteur in elkaar gezet kan worden. Als u van te voren bij het doen van de aankoop geen regeling heeft getroffen is het belangrijk om dit alsnog te kunnen doen. Bij de klantenservice van Philips zijn er gelukkig genoeg mogelijkheden om dit snel voor elkaar te krijgen. U kunt informatie over montage opvragen of meteen iemand inhuren om het te laten doen. Dit is uiteraard wel een vraag die gesteld moet worden bij de juiste persoon. Het is veel makkelijker om meteen iemand aan de lijn te krijgen die het voor u kan regelen dan dat u lang moet wachten totdat de juiste persoon gevonden is. U kunt natuurlijk lang wachten en het hele keuzemenu doorlopen om de beste optie te kiezen, maar het is ook mogelijk om het uitgetypte menu te lezen en op deze manier al van te voren te weten wat u moet doen. Bij deklantenservice.nl kunt u meteen zien welk cijfer u in moet toetsen.

Het bedrijf zoeken dat u nodig heeft

Door de handige zoekfunctie op de homepage is het mogelijk om elke klantenservice in de database te vinden. U typt gemakkelijk de naam van het bedrijf in in de zoekbalk en u krijgt direct alle nodige informatie. Wanneer u dus Philips intikt ziet u de contactgegevens, het keuzemenu en het telefoonnummer van de klantenservice van Philips. Heel makkelijk en snel. Heeft u toch nog vragen over hoe de website werkt of wilt u graag wat meer informatie over de mogelijkheden? Dan kunt u altijd contact opnemen. U wordt altijd snel te woord gestaan en de deskundige medewerkers helpen u graag op weg. Bellen en mailen kan natuurlijk allebei, u krijgt ook met e-mailen snel een antwoord terug.

Contact

© De Klantenservice 2014