Hebt u nieuws? Bel dan de klantenservice van NRC

Hebt u iets bijzonders meegemaakt dat echt landelijk nieuws is? Belt u dan met de klantenservice van NRC. Deze gerenommeerde krant bestaat al vele jaren en staat garant voor objectieve nieuwsvermelding. Ze willen er uiteraard zo snel mogelijk bij zijn dus als u iets te melden hebt dan kunt u met de klantenservice van NRC bellen. Misschien denkt u daar op een dergelijk moment niet aan, dat kunnen we ons goed voorstellen. Maar wellicht dat u op een later tijdstip uw verhaal wilt doen zodat duidelijk wordt wat er precies is gebeurd. Dat kunt u doen door een interview af te geven aan een reporter van deze krant of van een nieuwszender. Dat is veel professioneler dan een tekstje op de sociale media plaatsen. Wilt u om geheel andere redenen eens contact hebben met de klantenservice van NRC? Ook dan bent u op onze website aan het juiste adres, want via www.deklantenservice.nl vindt u snel de juiste contactgegevens die nodig zijn om met hen in contact te komen. Typt u maar eens “klantenservice NRC” in bij onze ingebouwde zoekmachine en u zult al snel hun telefoonnummers en e-mailadres vinden.

Ook bij klachten belt u de klantenservice van NRC

De klantenservice van NRC heeft twee beschikbare telefoonnummers:

  • Het algemene nummer van de klantenservice van NRC. U belt hen als u vragen hebt over uw abonnement, over bepaalde kortingen, als u algemene klachten hebt of als u nieuws te melden hebt.
  • Hebt u een opmerking over de bezorging? Is er iets verkeerd gegaan of ontvangt u al tijden de krant niet of op een laat tijdstip? Dan moet u het andere telefoonnummer gebruiken, u krijgt dan de afdeling Bezorging aan de lijn en zij zullen direct het probleem detecteren en oplossen.

Te laat een krant krijgen kan erg vervelend zijn. Zeker als u gewend bent om in de ochtend bij het ontbijt uw krantje door te nemen. Als u maar weinig tijd hebt voordat u naar werk moet, dan is het zeer onplezierig als de krant te laat wordt bezorgd. Het is uw goed recht om hier een melding van te maken en daarom belt u natuurlijk met dit tweede nummer van de klantenservice van NRC. Voor alle andere zaken zoals correcties of vragen over uw huidige abonnement hebt u het bovenste nummer nodig. De klantenservice van NRC is dagelijks tijdens werkdagen bereikbaar dus schroom niet om hen tijdens kantooruren even te bellen. De kosten zijn lokaal tarief dus dat is zeker te overzien.

Wij zijn erg benieuwd naar uw ervaringen

Omdat wij van DeKlantenservice onze service blijven verbeteren zijn wij benieuwd of u bedrijven kent die nog ontbreken in onze database. We willen als het ware een digitale Gouden Gids zijn. Maar niet alleen geven we bijvoorbeeld nummers van de klantenservice van NRC weer. Ook schrijven we hele keuzemenu’s uit en bieden we u wat achtergrondinformatie over deze bedrijven, diensten en instellingen. U kunt interactief helpen door een rating te geven aan de klantenservice van NRC. Dat doet u door hen sterren te geven. U hebt de keuze uit 1 tot en met 5 sterren. 1 is slecht en 5 erg goed. Als u bent geholpen door deze klantenservice dan kunt u allicht een rating geven. Daar doet u hen een groot plezier mee omdat zij dan weten of hun service goed genoeg is of dat er veel veranderingen moeten worden doorgevoerd. Tevens zien potentiële bellers of het überhaupt de moeite waard is. Dergelijke feedback is dan ook meer dan welkom. Vergeet niet om onze website te bookmarken zodat u snel contactgegevens van bedrijven kunt opzoeken.

Contact

© De Klantenservice 2014