De klantenservice van ING bank geeft antwoord op uw vragen

Om vragen te stellen bij de bank is het gebruikelijk dat u contact opneemt met de klantenservice. Voor de ING betekent dit dus dat u belt met de klantenservice van ING bank. Hier kan u op uiteenlopende gebieden worden geholpen. Denk bijvoorbeeld aan het laten blokkeren van een gestolen pinpas of het doen van een melding. Voor deze zaken is snelheid gewenst en het is dan ook ontzettend vervelend wanneer u lang moet wachten omdat u eerst door een keuzemenu heen moet komen. Voor veel mensen maakt dit keuzemenu het bellen met de klantenservice van ING bank heel onpersoonlijk. Dat kan veel nare gebeurtenissen opleveren. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat u te laat komt met het stopzetten van de pas, waardoor er toch nog geld van uw rekening gehaald kan worden op het moment dat een pinpas gestolen is. Allemaal vervelende dingen waar u liever helemaal niet over na wilt denken. Om toch minder tijd te besteden aan het keuzemenu en meteen de juiste cijfers voor een optimale verwerking van het probleem in te toeten, kunt u het beste de website deklantenservice.nl bezoeken. Hier hoeft u niet lang te wachten en heeft u ook meteen het telefoonnummer van de klantenservice van ING bank bij de hand. De website geeft het volgende weer:

  • Veel informatie over het bedrijf zelf
  • Duidelijke gegevens zoals contactinformatie
  • Het uitgetypte keuzemenu van de klantenservice van ING bank

U bent veel minder tijd kwijt wanneer u precies weet wat de opties zijn wanneer u belt met de klantenservice van ING bank. Ook is het handig om meteen doorverbonden te worden met iemand die u kan helpen. Het is namelijk heel vervelend wanneer blijkt dat er eigenlijk toch iemand van een andere afdeling benaderd moest worden, maar dat dat niet is gelukt omdat u zelf de verkeerde cijfers heeft ingetoetst. Lees dus altijd van te voren het keuzemenu van de klantenservice van ING bank om deze problemen te voorkomen.

Direct bellen met de klantenservice van ING bank

Snel contact opnemen met de klantenservice van ING bank gaat het makkelijkste via de telefoon. Op deze manier hoeft u niet dagen te wachten op een mailtje en kunt u dringende zaken meteen afhandelen. Het is verstandig om de juiste telefoonnummers en contactgegevens bij de hand te hebben. Ook al deze gegevens kunt u gemakkelijk vinden bij deklantenservice.nl. Naast de doorverwijzing naar de website is ook het adres opgegeven. Mocht u dus een bezoek willen plannen, dan heeft u alle benodigdheden meteen voor u op de website. De klantenservice van ING bank is vaak druk, omdat veel mensen vragen hebben of snel problemen opgelost willen zien. Neem dus vooral de tijd voor het telefoontje en raak niet geïrriteerd wanneer u het menu toch helemaal moet doorlopen. Door van te voren de handige website te hebben bekeken heeft u al een streepje voor op de rest van de bellers.

Een nieuwe rekening openen

Wilt u bij de bank een nieuwe rekening openen? Dan doet u dit natuurlijk bij de bank waar u al eerder een rekening heeft geopend. Alle gegevens zijn dan al opgeslagen en veel mensen vinden dat gewoon makkelijker. Ook dit kunt u allemaal via de klantenservice van ING bank regelen. Het zal u verbazen hoe makkelijk het is om de meeste informatie al door te telefoon te krijgen. U moet uiteraard wel een handtekening komen zetten, maar door eerst te bellen met de klantenservice van ING bank, weet u precies waar u aan toe bent. Voor de adresgegevens kijkt u natuurlijk bij deklantenservice.nl.

Contact

© De Klantenservice 2014