Klantenservice van het Financieel Dagblad snel bereikbaar

Mensen die dagelijks de krant ontvangen willen graag dat er niets misgaat met de levering. Het is namelijk heel vervelend wanneer de krant verwacht wordt en deze uiteindelijk niet in de brievenbus ligt. Veel mensen lezen de ochtendkrant bij het ontbijt of nemen de krant mee naar kantoor om tijdens de reis te kunnen lezen. Wanneer de krant er dan een dag niet is, heeft u vast ook meteen het gevoel dat u het nieuws van die dag mist. Hierdoor kan het vervelend zijn om bij de koffieautomaat een goed gesprek op gang te houden. Met een bezorging kan natuurlijk altijd iets fout gaan en daardoor is het goed wanneer de fout ook snel gemeld kan worden. Dit kan gedaan worden door de klantenservice te bellen. Heeft u bijvoorbeeld een abonnement op het Financieel Dagblad? Dan kunt u gemakkelijk bellen met de klantenservice van het Financieel Dagblad om een melding te maken. Vaak wordt er dan een goede regeling getroffen en hoeft u bijvoorbeeld minder te betalen of u krijgt bonnen thuisgestuurd wanneer u gratis de krant in de winkel op kunt halen. Bellen met de klantenservice van het Financieel Dagblad kan echter wel lang duren. Omdat er niet alleen meldingen worden gemaakt van kranten die niet bezorgd zijn, maar er ook mensen kunnen bellen voor andere uiteenlopende zaken, is er een lang keuzemenu voordat u iemand aan de lijn krijgt. Vooral wanneer u haast heeft kan het uitermate vervelend zijn om naar een computerstem te moeten luisteren die onnoemelijk veel keuzes opnoemt. Wanneer u niet goed oplet en meteen al niet meer weet welk cijfer u in moet toetsen om bij het melding menu te komen, kunt u opnieuw gaan bellen. Het is namelijk niet mogelijk om even te vragen of de mogelijkheden herhaald kunnen worden. Daarom is het fijn om altijd van te voren het keuzemenu door te kunnen nemen.

Vragen voor de klantenservice van het Financieel Dagblad

Het is mogelijk om van te voren al het keuzemenu dat u voorgeschoteld krijgt helemaal door te nemen. Dit kan gedaan worden door de website www.deklantenservice.nl te bekijken. Hier kunt u eenvoudig het bedrijf invullen in het zoekveld, in dit geval is dat natuurlijk het Financieel Dagblad. Door dit te doen krijgt u meteen alle gegevens over het Financieel Dagblad en het nummer van de klantenservice. Maar het handigste van deze website is natuurlijk het volledig uitgeschreven keuzemenu dat getoond wordt. Hierdoor kunt u van te voren al alle mogelijkheden bekijken. De klantenservice van het Financieel Dagblad bellen is op deze manier heel makkelijk en u bespaart tijd. Zo kunt u met de klantenservice van het Financieel Dagblad van alles regelen in korte tijd.

Een abonnement afsluiten

Het afsluiten van een abonnement kan gemakkelijk gedaan worden via de klantenservice van het Financieel Dagblad. Hierdoor wordt meteen alles voor u klaargezet en kunt u de krant al snel thuis verwachten. In de ochtend bij het ontbijt een krantje lezen heeft veel voordelen en het bekijken van het keuzemenu op de website www.deklantenservice.nl natuurlijk ook:

  • Snel een volledig menu bekijken
  • Minder tijd kwijt met bellen
  • Meteen doorverbonden met de juiste persoon bij de klantenservice van het Financieel Dagblad

Het loont dus zeker om op deze manier eerst even te kijken wat de mogelijkheden zijn voor de klantenservice van het Financieel Dagblad. U zult versteld staan van hoeveel sneller het eigenlijk gaat. Vooral wanneer u haast heeft of een hele drukke baan en geen zin heeft om langdurig naar een bandje te moeten luisteren, is deze optie ideaal. Zo kunt u niet alleen snel een melding maken van een krant die niet is bezorgd, maar ook vragen stellen over een levering of over een bepaald abonnement.

Contact

© De Klantenservice 2014