Bellen met de klantenservice van Energiedirect

Het afsluiten van het juiste pakket voor energie kan nogal eens kopzorgen veroorzaken. Het is namelijk helemaal niet makkelijk om meteen te weten waar u aan toe bent. Ook wanneer de keuze is gemaakt en u heeft alles aangesloten, dan nog kunnen er veel vragen zijn. Het is dan van belang dat u snel en eenvoudig met de klantenservice kunt bellen. Heeft u bijvoorbeeld een pakket bij Energiedirect afgesloten? Dan wilt u natuurlijk kunnen bellen met de klantenservice van Energiedirect. Meestal komt u echter eerst terecht in een vervelend keuzemenu dat heel lang kan duren. Er worden door een elektronische stem allerlei vragen gesteld en u moet dan snel een cijfer intoetsen om weer verder te kunnen komen in het menu. Wanneer dit te snel gaat is de enige optie vaak ophangen en het opnieuw proberen, maar hier bent u doorgaans veel extra tijd mee kwijt. Het helpt dan om van te voren te weten wat de vragen van het keuzemenu zijn bij de klantenservice van Energiedirect. Door dit van te voren te weten kunt u:

  • Sneller door de vragen heenkomen
  • Met de juiste persoon verbonden worden
  • Zonder zorgen de klantenservice bellen

Om zonder problemen van te voren goed op de hoogte te zijn van de vragen die door de telefoon gesteld gaan worden, is het goed om een uitgeschreven tekst voor u te hebben liggen. Deze kunt u van praktisch elk bedrijf vinden bij deklantenservice.nl. Op deze website staan veel gegevens over de klantenservice van Energiedirect. Zo vindt u bijvoorbeeld niet alleen informatie over het bedrijf zelf, maar ook veel gegevens over de klantenservice en hoe er het beste contact opgenomen kan worden. Natuurlijk is het belangrijkste de uitgeschreven tekst van het keuzemenu van de klantenservice van Energiedirect die ook hier te vinden is.

Snel contact opnemen met de klantenservice van Energiedirect

De klantenservice van Energiedirect is goed te bereiken via de telefoon. Door eerst het keuzemenu goed door te nemen en alvast even de getallen te noteren die u in moet toetsen, komt u vanzelf bij iemand terecht die u goed verder kan helpen met uw vraag. Veel mensen hebben al vaak gebeld met de klantenservice van Energiedirect en kunnen dan niet goed bepalen welk menu ze moeten hebben. Het kan vooral lastig zijn met een specifieke vraag die niet goed aansluit bij de programmering. Het kan best frustrerend zijn om dan met een computerstem te maken te krijgen, zonder dat u kunt vragen waar u precies moet zijn. Ook is het maar al te gemakkelijk om per ongeluk de verkeerde cijfers in te toetsen waardoor u toch weer met iemand anders moet worden doorverbonden. Het loont dus zeker om voordat u gaat bellen even te kijken op deklantenservice.nl om de volledige tekst van de klantenservice van Energiedirect door te kunnen nemen.

Zakelijk of particulier

Of u nu een zakelijk pakket afneemt bij Energiedirect of toch als particulier met dit energiebedrijf in zee bent gegaan, u kunt altijd via de klantenservice van Energiedirect contact opnemen voor vragen of voor eventuele klachten. Het is een Nederlands energiebedrijf, maar bij de klantenservice spreken ze natuurlijk ook gewoon Engels mocht dat noodzakelijk zijn. U kunt dus altijd rekenen op het beste advies en wanneer u belt met in uw achterhoofd al alles wat er gevraagd gaat worden bij het keuzemenu, bent u heel goed voorbereid en kunt u veel sneller geholpen worden. Mochten er dan toch nog vragen zijn, dan kunt u altijd even contact opnemen via het contactformulier om te weten te komen hoe u het beste het keuzemenu door kunt nemen van de klantenservice van Energiedirect.

Contact

© De Klantenservice 2014