Gemakkelijk contact met de klantenservice van Anderzorg

Op het moment dat je op zoek bent naar een geschikte zorgverzekeraar, dan kan het zo zijn dat je veel vragen hebt. Het is namelijk niet zo dat je kunt kiezen uit twee zorgverzekeraars. Het is eerder zo dat dat je moet kiezen tussen 20 verschillende zorgverzekeraars. Het is ook niet handig om conservatief te zijn in de wereld van zorgverzekeraars, want iedere zorgverzekeraar heeft andere premies en vergoedt andere medische ingrepen. Dus het loont de moeite om jaarlijks goed te kijken naar de zorgverzekeraars om te ontdekken welke bij jou past. Omdat er dus zoveel zijn met ieder hun eigen voor- en nadelen is het niet gek dat je soms hulp nodig hebt. Daarvoor is er natuurlijk altijd een klantenservice. Dus als je overweegt om Anderzorg als zorgverzekeraar te nemen, dan is het handig om even contact te zoeken met de klantenservice van Anderzorg. Je kunt dan via de klantenservice van Anderzorg te weten komen wat de premies zijn, wat er vergoed wordt, hoe hoog het eigen risico is, wat voor additionele pakketten er zijn, of er specifieke producten zoals brillen of steunzolen vergoed worden en hoeveel procent er van het totale bedrag vergoed wordt. Al dit soort zaken zijn van belang op het moment dat je kiest voor een zorgverzekering en dus is het altijd een goed idee om alles helder te krijgen via de klantenservice van Anderzorg. Nu is het echter niet altijd even gemakkelijk om te klantenservice van Anderzorg te lokaliseren op de site zelf. Je wordt immers afgeleid door allerlei andere zaken op de website. Het is dus handiger om een site te gebruiken die enkel gaat over klantenservice nummers. Dus als je snel het nummer van de klantenservice van Anderzorg te weten wilt komen, dan kun je het beste naar deklantenservice.nl gaan. Hier vind je op de hoofdpagina een zoekmachine, daar kun je dan de naam ‘Anderzorg’ intypen en je zult direct zien hoe je de klantenservice van Anderzorg kunt bereiken.

Direct een handig overzicht van het keuzemenu van de klantenservice Anderzorg op www.deklantenservice.nl

Zodra je met een klantenservice van Anderzorg gaat bellen, of een ander service nummer, dan kom je vaak terecht in een keuzemenu. Als je niet weet wat je moet kiezen, dan moet je vaak het hele keuzemenu afluisteren alvorens je een keuze kunt maken. Als je per minuut moet betalen voor de belkosten, dan is dat natuurlijk jammer. Daarom vind je op de website van deklantenservice.nl alvast een transcript van het keuzemenu. Op deze manier hoef je niet het hele keuzemenu af te draaien maar kun je direct een keuze maken uit één van de drie opties. Deze optie zijn:

  1. Toets 1 wanneer je al bij Anderzorg verzekerd bent
  2. Toets 2 wanneer je een zorgverlener of zorginstantie bent
  3. Toets 3 voor alle overige vragen

Dus heb je een overige vraag, dan kun je direct op toets 3 drukken voordat je het verhaaltje van toets 1 en 2 moet afwachten. Dat is natuurlijk wel zo handig en scheelt je een hoop tijd en belkosten. Dit is dus een extra voordeel om het telefoonnummer van de klantenservice van Anderzorg te vinden via deklantenservice.nl.

Andere manieren om informatie te vergaren

Natuurlijk kun je eerst ook op de site zelf kijken wat de mogelijkheden zijn. Omdat dit vaak echter vrij algemeen is, kan het best zo zijn dat je nadien alsnog even moet bellen met de klantenservice van Anderzorg. Afhankelijk van de zorgverzekeraar en de bijbehorende website kun je soms ook gebruik maken van een chat. Daarnaast is het in sommige gevallen ook mogelijk om een app te downloaden waarmee je in contact kunt komen met de zorgverzekeraar.

Contact

© De Klantenservice 2014