Klantenservice Algemeen Dagblad

Heb jij een abonnement op het Algemeen Dagblad, kortweg ook wel eens het AD genoemd? Dan kun je af en toe contact op willen nemen met de klantenservice van Algemeen Dagblad. Waarom zou je dit nu willen doen? Dit kan het geval zijn als je bijvoorbeeld je abonnement wilt wijzigen of als je deze wilt stopzetten. Ook kan het natuurlijk het geval zijn dat je graag een nieuwstip door wilt geven aan de redactie of dat je een vraag over een van hun artikelen wilt stellen. Voor dit soort zaken is de klantenservice van Algemeen Dagblad beschikbaar. Veel mensen weten niet dat het mogelijk is, maar op deze manier kunnen zij best wat invloed uitoefenen op de inhoud van de krant. Een ander moment waarop het handig is om een medewerker van de klantenservice van Algemeen Dagblad te spreken, is als jij twijfelt over het al dan niet nemen van een abonnement. Je kunt dan de prijzen eens doornemen en nagaan of het ook mogelijk is om een proefabonnement af te sluiten. Met een proefabonnement kun je immers goed nagaan of de stijl van deze krantuitgave bij jou past en of zij aandacht besteden aan zaken die voor jou van belang zijn. Uiteraard kun je dat ook navragen bij de helpdesk, door hen te vragen waar hun aandachtspunten liggen.

Klantenservice Algemeen Dagblad voor bezorgklachten

Als je een krantenabonnement hebt, dan kan het gebeuren dat je een keer een bezorgklacht hebt. Houd dit niet voor je, maar meld het gewoon bij de klantenservice van Algemeen Dagblad. Als zij immers niet weten dat jij klachten hebt over de bezorging, dan kunnen zij hier ook niets aan veranderen en dat is voor beide partijen natuurlijk heel erg vervelend. Zij willen jou immers een goede leeservaring bieden en dat kan alleen als jij het hen ook meldt wanneer het niet goed gaat. Voor wat voor bezorgklachten kun je nu contact opnemen met de klantenservice van Algemeen Dagblad? Eigenlijk met alle klachten die je op dit gebied kunt hebben. Het kan zo zijn dat je een keer een uitgave ontvangt waarin een bepaald katern mist, dan is er bij het samenstellen van jouw krant iets fout gegaan. Ook kan het natuurlijk gebeuren dat jouw krantenbezorger een fout maakt en jouw brievenbus voorbij fietst of rijdt. Het is uiteraard erg vervelend als je ‘s ochtends een lege bus aantreft en het is echt zaak dit door te geven aan de klantenservice van Algemeen Dagblad. Ook is het natuurlijk nog een mogelijkheid dat je eens een andere krant in de bus vindt. Ook dat is absoluut het melden waard.

Vind hun contactgegevens via DeKlantenservice.nl

Wil jij een vraag, opmerking of klacht aan hen doorgeven, dan moet je natuurlijk wel beschikken over de contactgegevens van de klantenservice van Algemeen Dagblad. Hoe achterhaal je deze nu? Dit doe je eenvoudig via DeKlantenservice.nl. Hier vind je contactgegevens van helpdesks van heel veel verschillende bedrijven, waaronder de gegevens voor het contact opnemen met een van de medewerkers van de klantenservice bij Algemeen Dagblad. Als je zoekt op deze krant, zie je een overzicht met:

  • het adres van hun website
  • het telefoonnummer van hun algemene klantenservice
  • het telefoonnummer voor het doorgeven van bezorgklachten

Achter deze nummers zie je meteen staan wat de belkosten zijn, bij beide telefoonnummers wordt het lokale tarief in rekening gebracht. Heb jij contact gehad met de klantenservice van Algemeen Dagblad, vergeet dan ook zeker niet om jouw beoordeling via deze site door te geven. Anderen kunnen dan zien of zij een goede service van de helpdesk kunnen verwachten of niet. Zo helpen wij elkaar verder!

Contact

© De Klantenservice 2014