Klantenservice AD

Wil jij graag een abonnement op een krant nemen en vraag jij je af of het Algemeen Dagblad, kortweg AD genoemd, voor jou een goede keus is? Dan kun je natuurlijk contact opnemen met de klantenservice van AD, maar je kunt ook eerst eens een kijkje op hun website nemen. Vaak kun je daar al verschillende artikelen lezen en zo een beetje een beeld krijgen van wat de krant te bieden heeft. Natuurlijk kun je ook eens een keer een nummer los in de winkel kopen om een beter beeld te krijgen, of je kunt een proefabonnement afsluiten via de klantenservice van AD. Want één los nummer zegt natuurlijk wel iets over in hoeverre iets je aanspreekt, maar vaak is het zo dat je pas na het lezen van een aantal exemplaren weet of het echt bij je past of niet. En dat is natuurlijk wel belangrijk, het is immers iets wat je iedere dag weer moet lezen en als de stijl of de gekozen focusgebieden je niet aanspreken, dan is dat toch jammer. Twijfel jij of het AD bij jou past? Dan kun je natuurlijk ook altijd even contact opnemen met de klantenservice van AD en aan hen vragen wat voor soort onderwerpen zij nu bijvoorbeeld vaak bespreken.

Klantenservice AD voor abonnees

Heb jij al een abonnement op deze krant, dan kan het natuurlijk ook zo zijn dat je af en toe eens in contact wil komen met de klantenservice van AD. Dit kan het geval zijn als je vragen hebt over een bepaald artikel dat verschenen is of als je een tip aan de redactie door wilt geven over een nieuwswaardig feit waar jij van gehoord hebt en waarvan je vindt dat het geplaatst zou moeten worden. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat je klachten hebt over de bezorging. Van drukken tot het belanden in jouw brievenbus is een lang proces en vaak gaat dit helemaal goed. Maar soms ontstaat er een fout in een van de schakels en het is dan altijd goed om dat aan de klantenservice van AD te melden zodat zij hier iets aan kunnen doen. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat een bepaald katern helaas niet in jouw exemplaar is terecht gekomen. Of jouw bezorger heeft te weinig kranten geleverd gekregen en kan jou daardoor niets leveren. Ook kan de krantenbezorger natuurlijk een keer een foutje maken en in plaats van het Algemeen Dagblad een Volkskrant, Trouw of NRC bij jou in de bus gooien. Of de bezorger slaat jouw huis per ongeluk helemaal over. Meld dit zeker altijd bij de klantenservice van AD, zodat zij maatregelen kunnen nemen.

Hoe bereik je hen?

Wil je de klantenservice van AD contacteren, dan is het natuurlijk nog de vraag op wat voor manier jij hen kunt bereiken. Om dit te ontdekken, ga je naar de website van DeKlantenservice; www.deklantenservice.nl. Zij hebben van heel veel bedrijven en instellingen de contactgegevens verzameld, om het voor jou gemakkelijker te maken met deze diensten in contact te komen. Zo kun je bij hen vinden als je zoekt op ‘klantenservice AD’:

  • wat hun webadres is
  • wat het telefoonnummer van de klantenservice is
  • wat het nummer is om bezorgklachten door te geven

Je kunt op deze pagina meteen ook meer lezen over het ontstaan van deze krant en over de kosten van het bellen met een van hun telefoonnummers. Ook kun je een rating zien die andere klanten aan de klantenservice van AD heeft gegeven, zodat je weet of je kunt verwachten dat je goed geholpen wordt of niet. Dat maakt DeKlantenservice.nl tot een zeer handige hulpsite!

Contact

© De Klantenservice 2014