Klantenservice Abn Amro

Wie klant is bij een bank, wil natuurlijk af en toe contact op kunnen nemen met een van hun medewerkers. De klantenservice van Abn Amro biedt daarvoor verschillende mogelijkheden en dat is in dit tijdperk ook eigenlijk niet meer dan logisch. Uiteraard kun je naar jouw plaatselijke bankkantoor gaan en daar bij de balie jouw vraag stellen of jouw klacht indienen. Als andere optie heb je natuurlijk nog de mail, vaak kun je rechtstreeks via het contactformulier op de website jouw vragen of problemen aan hen voorleggen. Of je kunt gebruik maken van Bankmail. Maar in sommige gevallen zoek je liever telefonisch contact met de klantenservice, Abn Amro biedt uiteraard ook die mogelijkheid. Op welke manier jij contact met hen legt, is natuurlijk helemaal afhankelijk van jouw eigen voorkeuren. Sommige mensen houden niet van bellen en sturen liever een mailtje, weer andere spreken liever face-to-face met iemand en gaan daarom liever naar het plaatselijke filiaal. Doordat deze bank al deze mogelijkheden biedt, kun jij met de klantenservice van Abn Amro in gesprek komen op de manier die jij het prettigst vindt en die het best bij jou past. En dat is wel zo fijn, het gaat hier vaak immers om belangrijke financiële zaken.

Verschillende afdelingen klantenservice Abn Amro

Wat goed is om te weten, is dat de klantenservice van Abn Amro verschillende afdelingen kent die ieder zo hun eigen specialiteiten hebben. Door de juiste afdeling te kiezen als jij vragen hebt, weet je zeker dat je iemand te spreken krijgt die ook echt gespecialiseerd is in hetgeen waar jij informatie over zoekt. Zo hebben de afdelingen beleggen, internet bankieren, hypotheken en creditcard allemaal hun eigen telefoonnummer. Daarnaast is er natuurlijk ook nog een algemene helpdesk die jij kunt bellen. Bedenk voordat jij de telefoon oppakt dus eerst van welke afdeling jij een medewerker zou willen spreken, zodat je meteen het juiste nummer kunt draaien. Dat scheelt je heel wat doorverbinden en heel wat wachttijd en dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen. Contacteer jij de klantenservice van Abn Amro op een andere manier, bijvoorbeeld via mail, dan zullen medewerkers jouw bericht doorsturen naar de juiste personen, zodat jij een deskundig antwoord terug kunt verwachten. Wat voor vraag jij ook wilt stellen of welk probleem jij ook voor wilt leggen aan de klantenservice, Abn Amro beschikt altijd over deskundige medewerkers die jou verder kunnen helpen.

Snel het juiste nummer

Zoals gezegd bestaat de klantenservice van Abn Amro uit verschillende afdelingen, maar met welk telefoonnummer bereik je nu wie? Op www.deklantenservice.nl kun je snel de juiste nummers vinden voor de afdelingen:

  • hypotheken
  • internet bankieren
  • beleggen
  • creditcards
  • algemeen

Bij ieder telefoonnummer staat bovendien meteen vermeld wat de gesprekskosten zullen zijn, zodat jij hier rekening mee kunt houden. Net zoals bij heel veel bedrijven het geval is, werkt ook de klantenservice bij Abn Amro met een telefonisch keuzemenu. Deze menu’s duren vaak erg lang en het kan lastig zijn om de verschillende opties te onthouden en het juiste nummer te kiezen. Op www.deklantenservice.nl hebben ze daarom al voor jou uitgeschreven welke opties jij voorgelegd zult krijgen en welke nummers je voor welke zaken moet kiezen. Zo kun jij heel snel door het keuzemenu gaan en dit scheelt je veel tijd en belminuten. Bovendien vind je op deze website ook meer informatie over deze bank en over de ervaringen die andere mensen met de klantenservice van Abn Amro gehad hebben. DeKlantenservice.nl kan jou dus helpen om het zo gemakkelijk en efficiënt mogelijk te maken om met jouw bank in contact te treden.

Contact

© De Klantenservice 2014