Vodafone klantenservice

  • www.vodafone.nl
  • 1200 (gratis) (Abonnement of Prepaid vanaf Vodafone mobiel)
  • 06 54 50 01 00 (standaard mobiel tarief) (Abonnement of Prepaid vanaf vaste lijn)
  • 0900 0940 (€ 0,45 per gesprek) (Webshop klantenservice)
  • 0800 0560 (gratis) (Klantenservice (geen klant))
  • 043 355 55 55 (lokaal tarief) (Hoofdkantoor)

Vodafone helpdesk

Heeft u een vraag over Vodafone producten of diensten? Neem dan contact op met de (online) helpdesk van Vodafone. De klantenservice van de Vodafone staat u graag te woord. Zie het ‘Keuzemenu Vodafone klantenservice‘ voor nadere instructies.

Vodafone klantenservice, 1.7 out of 5 based on 75 ratings

Keuzemenu Vodafone klantenservice

Hier vindt u een overzicht van het telefonisch keuzemenu van Vodafone klantenservice.

Druk op toets 1: Informatie over je tegoeden, rekening en betalingen

Toets 1: informatie over tegoeden
Toets 2: informatie over je rekening
Toets 3: meer weten of je betaling verwerkt is?
Toets 4: vragen over NFC of Vodafone Wallet

Druk op toets 2: Vragen over verlengen of bestellingen

Toets 1: vragen m.b.t. het verlengen van je abonnement
Toets 2: status van je bestelling opvragen

Druk op toets 3: Technische probelem of vragen over je toestel

Toets 1: via sms de instellingen voor je toestel ontvangen
Toets 2: vragen over internet op je mobiel
Toets 3: datagebruik en internet op je laptop
Toets 4: problemen met sms-en en bellen, internetsnelheid of voicemail
Toets 5: vragen over Vodafone Wallet of NFC

Druk op toets 4: blokken naar aanleiding van diefstal, puk-code opvragen en voicemail aanzetten

Toets 1: als je je toestel bent verloren of als die gestolen is
Toets 2: opvragen puk-code
Toets 3: vragen m.b.t. je voicemail

Druk op toets 5: vragen m.b.t. de einddatum of het opzeggen van je abo

 

Vodafone

Het lijkt nog niet eens zo heel lang geleden dat Vodafone haar mobiele telefoontje pleegde, in 1985, in Engeland. Sindsdien is Vodafone spectaculair gegroeid en is ze nu een internationaal bedrijf geworden, actief in meer dan 30 landen, en is ze nu internationale marktleider op het gebied van mobiele telefonie. Vodafone wilt mensen bij elkaar brengen en innoveren continu om dit zo goed mogelijk te faciliteren. Dit doet Vodafone door zoveel mogelijk ruimte te geven aan haar werknemers om zichzelf te ontwikkelen en te richten op de toekomst.

Vragen? Bel de Vodafone helpdesk

Heb je vragen over de verschillende abonnementen of werkt er iets niet helemaal naar behoren? Of heb je andere vragen? Neem dan contact op met de Vodafone klantenservice. Dit kun je te doen door te bellen naar het speciale Vodafone telefoonnummer. De Vodafone klantenservice heeft verschillende afdelingen, dus je kunt op de site opzoeken welk Vodafone telefoonnummer je moet gebruiken om zo goed mogelijk geholpen te worden. Is telefoneren niet je ding of is dat even niet mogelijk? Dan zijn er ook andere manieren om contact op te nemen met de Vodafone helpdesk.

Contact via Social Media

Naast het gewone bellen naar de Vodafone klantenservice kun je ook je vragen stellen via Twitter, of via het forum. Deze zijn 24/7 actief. Neem voor je contact zoekt vooral een kijkje op de website van Vodafone. Zij hebben een handig overzicht gemaakt van de meest gestelde vragen, en wie weet zit jouw vraag daar ook bij. Ook kun je uiteraard bij één van de winkels langskomen. Op de website kun je snel zien waar je de dichtstbijzijnde Vodafonewinkel kunt vinden. Hoe je ook contact zoekt, de medewerkers van de Vodafone klantenservice zijn je graag van dienst!

Over Vodafone

Het lijkt nog niet eens zo heel lang geleden dat Vodafone haar mobiele telefoontje pleegde, in 1985, in Engeland. Sindsdien is Vodafone spectaculair gegroeid en is ze nu een internationaal bedrijf geworden, actief in meer dan 30 landen, en is ze nu internationale marktleider op het gebied van mobiele telefonie. Wij willen mensen bij elkaar brengen, en innoveren continu om dit zo goed mogelijk te faciliteren. Dit doen we door zoveel mogelijk ruimte te geven aan onze werknemers om zichzelf te ontwikkelen, en ons te richten op de toekomst.

Heb je vragen? Neem dan contact op met de Vodafone klantenservice

Heb je vragen over de verschillende abonnementen die je bij ons kunt afsluiten, of werkt er iets niet helemaal naar behoren? Of heb je andere vragen? Neem dan contact op met de Vodafone klantenservice. Dit kun je te doen door te bellen naar het speciale Vodafone telefoonnummer. De Vodafone klantenservice heeft verschillende afdelingen, dus je kunt op de site opzoeken welk Vodafone telefoonnummer je moet gebruiken om zo goed mogelijk geholpen te worden. Is telefoneren niet je ding of is dat even niet mogelijk? Dan hebben we ook andere manieren om contact op te nemen met de Vodafone klantenservice.

Andere manieren om contact op te nemen met de Vodafone klantenservice

Naast het gewone bellen naar de Vodafone klantenservice kun je ook je vragen stellen via Twitter, of via ons forum. Deze zijn 24/7 actief. Neem voor je contact zoekt vooral een kijkje op onze site, we hebben een handig overzicht gemaakt van de meest gestelde vragen, en wie weet zit jouw vraag daar ook bij. Ook kun je bij één van onze winkels langskomen. Op de site kun je snel zien waar je de dichtstbijzijnde Vodafonewinkel kunt vinden. Hoe je ook contact zoekt, de medewerkers van de Vodafone klantenservice zijn je graag van dienst!

Hulp nodig?


Bel: 0900 – 0700 (80cpm)


Beoordeel klantenservice

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 1.7/5 (75 votes cast)
Vodafone klantenservice

Vodafone klantenservice

Kingsfordweg 43
1043 GP Amsterdam

© De Klantenservice 2014