VGZ contact

  • www.vgz.nl
  • 0900 84 90 (lokaal tarief) (Klantenservice)
  • 0900 07 50 (lokaal tarief) (Collectief verzekerden)
  • + 31 40 297 55 50 (tarief voor bellen uit het buitenland) (VGZ Alarmcentrale vanuit buitenland)
  • 0900 212 31 23 (€ 0,10 per minuut) (VGZ Gezondheidslijn)

VGZ contact

Als u met VGZ contact wilt opnemen, dan kunt u het telefoonnummer van VGZ hierboven vinden. De VGZ klantenservice is op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 09.00 tot 13.00 uur bereikbaar. Voor verdere instructies zie het ‘Keuzemenu VGZ contact’.

VGZ contact, 1.0 out of 5 based on 6 ratings

Keuzemenu VGZ contact

Wanneer u contact opneemt met VGZ, dan krijgt u het volgende te horen: welkom bij VGZ Zorgverzekering. In verband met de privacy wetgeving hebben wij bij vragen over persoonsgebonden informatie uw burgerservicenummer nodig. Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, volgt er nu een keuzemenu.

In het keuzemenu heeft u de volgende opties:

Druk op toets 1: Heeft u een vraag over een te rekening, een ontvangen bedrag of een vraag over uw vergoedingen?
Druk op toets 2: Wilt u informatie over vergoedingen of een wijziging doorgeven?
Druk op toets 3: Belt u over een reisverzekering?
Druk op toets 9: Voor overige vragen

De klantenservice van VGZ is bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur.

VGZ

VGZ is een Nederlandse zorgverzekeraar, die 4,2 miljoen klanten bedienen. De afkorting VGZ stond 65 jaar geleden voor Stichting Volksgezondheidszorg Zuid Nederland. Tegenwoordig geeft de organisatie (bij wijze van uitleg van die drie letters V, G en Z) de voorkeur aan hun slogan ‘voor goede zorg, zorg je samen’. Het uitgangspunt van VGZ is dat iedereen in Nederland toegang moet kunnen hebben tot goede en betaalbare zorg. De organisatie speelt dan ook een vitale rol in het medische veld. Zij coördineert het aanbod zodanig dat het zo goed mogelijk aansluit bij de wensen en behoeften van de klanten. Op deze manier worden de kosten bedwongen, waardoor zowel de patiënt als de behandelend medicus profiteren van de inzet van deze zorgverzekeraar.

VGZ klantenservice

Voor een zorgverzekeraar die zegt het zorgaanbod beter te willen aansluiten op de behoeften van het klantenbestand, is een goed functionerende klantenservice van essentieel belang. Vandaar dat bij VGZ contact een waarde is die hoog in het vaandel staat. De VGZ klantenservice is in 2013 tijdens de Nationale CQ-test uitgeroepen tot de beste van Nederland. De organisatie verklaart dat dit komt doordat men bij de VGZ klantenservice goed kan reageren op de wensen van de klant. Zaken als zorg en gezondheid gaan regelmatig gepaard met een grote emotionele lading. De medewerkers van de VGZ klantenservice blijken hier bijzonder goed mee om te kunnen gaan.

Met VGZ contact opnemen

Met VGZ contact opnemen is erg makkelijk. Behalve u te richten tot Roos, de geautomatiseerde klantadviseur, kunt u een daadwerkelijke medewerker van de VGZ klantenservice te spreken krijgen wanneer u belt met 0900 8490. Dit kan op werkdagen tussen 8:00 en 20:00 en op zaterdag van 9:00 tot 13:00. Andere opties om met VGZ contact op te nemen zijn

  • Een brief sturen;
  • Een e-mail sturen;
  • via Facebook of Twitter;

Hulp nodig?


Bel: 1884 (90cpm)


Beoordeel klantenservice

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 1.0/5 (6 votes cast)
VGZ contact

VGZ contact

Nieuwe Stationsstraat 12
6811 KS Arnhem

© De Klantenservice 2014