Telfort klantenservice

  • www.telfort.nl
  • 0900 9596 (€ 0,10 per minuut) (Klantenservice)
  • 0800 1707 (gratis) (Klant worden)
  • 0800 22 880 27 (gratis) (Klantenservice zakelijk)
  • 088 2000 120 (lokaal tarief) (Monteursafspraak)
  • 088 1200 000 (lokaal tarief) (Glasvezel)

Telfort online helpdesk

Het telefoonnummer van de Telfort helpdesk kunt u hierboven vinden. U betaalt een lokaal tarief als u contact opneemt met de Telfort klantenservice.

Telfort klantenservice , 2.4 out of 5 based on 80 ratings

Keuzemenu Telfort klantenservice

Druk op toets 1: Telfort Mobiel – Toets uw mobiele nummer in en sluit af met een #

Toets 1: toestel verloren

Toets 1: simkaart direct blokkeren (na nr invoer 1 &1)
Toets 2: spreken van een medewerker van Telfort (na nr invoer 1&2)

Toets 2: vraag m.b.t. uw betaling of factuur

Toets 1: informatie over uw verbruik (na nr invoer 2&1)
Toets 2: openstaand bedrag of heeft u een andere vraag over uw factuur (na nr invoer 2&2)
Toets 3: herinnering of aanmaning (na nr invoer 2&3)

Toets 3: technische-of reparatievraag over uw toestel  (voicemail of mobiel internet van Telfort)

Toets 1:  voicemail in -of uit wilt schakelen (na nr invoer 3&1)
Toets 2: vragen over het instellen van uw toestel, mobiel internet, of andere technische vraag of reparatievraag (na nr invoer3+2)

Toets 4: informatie over abonnement of nummerbehoud

Toets 1: vraag over verlengen, opzeggen, of wil je de einddatum van je abonnement weten (na nr invoer 4&1)
Toets 2: vraag over nummerbehoud (na nr invoer 4&2)
Toets 3: andere vraag over abonnementen (na nr invoer 4&3)

Toets 5: overige vragen

Druk op toets 2: Voor Telfort internet en vast-bellen

Toets 1: heeft u onlangs een Telfort bestelling geplaatst en wilt u de status weten. (2&1)
Toets 2: heeft u problemen of hulp nodig met uw internetverbinding of met vast bellen

Toets 1: voor vragen over internet via uw mobiele telefoon (2&2&1)
Toets 2: voor vragen over uw internetverbinding | mailaccount | website (2&2&2)
Toets 3: voor vragen m.b.t. vast bellen (2&2&3)

Toets 3: voor vragen over uw abonnement

Toets 1: doorgeven van een verhuizing (2&3&1)
Toets 2: verlengen of beëindigen van uw abonnement (2&3&2)
Toets 3: wijzigingen van abonnement of andere vraag (2&3&3)

Toets 4: vragen over uw factuur of herinnering (2&4)

Toets 9: terug naar het hoofdmenu

Druk op toets 3: Voor Telfort interactieve televisie

Toets 1: onlangs Interactieve Televisie besteld, en wilt u de status van uw bestelling weten (3&1)
Toets 2: problemen of hulp nodig met uw Interactieve TV (3&2)
Toets 3: vragen over uw abonnement (3&3)
Toets 4: vragen over factuur of herinnering (3+4)

 

Telfort: mobiele telefonie en meer

Als u op zoek bent naar een Nederlandse voordeelaanbieder van mobiele telefonie, vaste telefonie, internet en interactieve televisie dan bent u bij Telfort aan het juiste adres. Telfort bestaat al bijna 20 jaar als dochterbedrijf van KPN. De visie van Telfort is het aanbieden van producten die eenvoudig, duidelijk en goedkoop zijn. Heeft u vragen aan Telfort over een van hun producten of diensten? Je kunt dan op verschillende manieren contact opnemen met de Telfort klantenservice. Daar staan mensen voor u klaar om u te helpen met uiteenlopende zaken omtrent de producten of diensten van diensten.

Het Telfort telefoonnummer

Contact opnemen met de Telfort klantenservice kunt u onder andere doen via het Telfort Telefoonnummer. Bel 0900-9596 en u wordt zo snel mogelijk te woorden gestaan. De kosten per gesprek bedragen € 0,50 plus uw gebruikelijke belkosten. Dit nummer kunt u bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 21.00 uur. Op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Op zondag en feestdagen is de Telfort klantenservice gesloten. Belt u met een vraag over Telfort Interactieve TV? Dan kunt u het Telfort telefoonnummer wel op zondag bereiken van 10.00 tot 17.00 uur.

Telfort klantenservice voor zakelijke klanten

Bent u een zakelijke klant bij Telfort of heeft u vragen over een van de zakelijke producten? Dan kunt u gratis contact opnemen met het Telfort telefoonnummer  0800-2288027 van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur. Wanneer u de telefoon van uw werkgever gebruikt neemt u contact op met de particuliere Telfort klantenservice. U kunt uw vraag ook stellen via e-mail. Vergeet dan niet uw klantnummer te vermelden. Telfort klantenservice neemt dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Telfort klantenservice heeft ook een Online Service. Wanneer u inlogt kunt u al uw gegevens inzien, zoals uw facturen.

Hulp nodig?


Bel: 0900 – 0700 (80cpm)


Beoordeel klantenservice

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 2.4/5 (80 votes cast)

Telfort klantenservice

Teleportboulevard 121
1043 EJ Amsterdam

© De Klantenservice 2014