Tele2 klantenservice

  • www.tele2.nl
  • 0900 241 16 02 (7,5 eurocent per gesprek) (Klantenservice)
  • 0800 1602 (gratis) (Klant worden)
  • 0800 2199 (gratis) (Blokkeren simkaart)

Tele2 helpdesk

Wilt u contact opnemen met Tele2? Het telefoonnummer van de Tele2 helpdesk kunt u hierboven vinden. De klantenservice van Tele2 maakt gebruik van een keuzemenu. Zie het ‘Keuzemenu Tele2 klantenservice’ voor verdere instructies.

Tele2 klantenservice, 2.2 out of 5 based on 66 ratings

Keuzemenu Tele2 klantenservice

Als u contact opneemt met de Tele2 klantenservice, dan krijgt u het volgende te horen aan de telefoon:

Druk op toets  1: vraag over uw mobiele telefoonaansluiting

Toets 1: vraag over uw prepaid-beltegoed (1+1)

Toets 2: vraag over uw mobiele telefoonaansluiting (1+2)

Toets 3:  mobiele abonnement verlengen of opzeggen (1+3)

Druk op toets 2: vraag over uw tv of internet aansluiting

Toets 1: vraag over uw factuur, wijzigen van uw gegevens, uw wachtwoord, uw bestelling, of een verhuizing (2+1)

Toets 2: technische vraag over storingen, instellingen en/of hulp bij installatie (2+2)

Toets 3: bonnement verlengen of opzeggen (2+3)

Toets 4: vraag over Tele2 glasvezel (2+4)

Druk op toets 3: vraag over vaste telefoon aansluiting thuis

Toets 1: internet & bellen abonnement thuis

Toets 1: vraag over uw factuur, het wijzigen van uw gegevens, uw wachtwoord, uw bestelling, of een verhuizing (3+1+1)

Toets 2: technische vraag over storingen, instellingen of hulp bij installatie (3+1+2)

Toets 3: abonnement verlengen of opzeggen (3+1+3)

Toets 4: vraag over Tele2 glasvezel (3+1+4)

Toets 2: vaste telefonie abonnement zonder internet (3+2)

Toets 1: vraag over bijvoorbeeld uw factuur, betalingen het wijzigen van uw gegevens of wilt u een verhuizing doorgeven (3+2+1)

Toets 2: vraag over bijvoorbeeld  storingen of uw voicemail (3+2+2)

Druk op toets 4: vraag over uw Tele2 Glasvezel aansluiting

Toets 1: interesse in Tele2 Glasvezel (4+1)

Toets 2: vraag over Tele2 Glasvezeldienst ( 4+2)

Toets 3: abonnement verlengen of opzeggen (4-3)

Druk op toets 5: interesse in één van onze producten of abonnement verlengen

Toets 1: tv+internet+bellen van Tele2 (5+1)

Toets 2: mobiele telefonie van Tele2(5+2)

Druk op toets 9: stap terug in het menu

Over Tele2

Het is zo’n twintig jaar geleden dat Tele2 aan haar schijnbaar onmogelijke missie begon: het afbreken van de bestaande telecommonopolies. Destijds leek het gekkenwerk, maar de geschiedenis heeft ons gelijk gegeven. Door haar eigenzinnigheid en afkeer van bestaande conventies heeft Tele2 de markt voor telefonie opengebroken. Het is nu bijvoorbeeld eindelijk mogelijk om zélf te bepalen hoe jouw mobiele abonnement eruit ziet. Ook is onze dekkingsgraad erg hoog: vrijwel in heel Nederland heb je goed tot uitstekend bereik met je mobiel. Dat we er in geslaagd zijn een marktspeler van formaat te worden, wil  niet zeggen dat we denken dat we klaar zijn. Integendeel. We zien nog steeds veel ruimte voor verbetering, en zetten hier ons dagelijks voor in. Wij bieden abonnementen aan voor telefonie, internet en televisie.

Vragen? Zoek dan contact met de Tele2 klantenservice

Tele2 biedt veel verschillende diensten aan: telefonie, internet en televisie. Heb je vragen over één van deze diensten, of wil je iets anders weten, neem dan contact op met de Tele2 klantenservice. De Tele2 klantenservice is te bereiken via het Tele2 telefoonnummer, die je in contact brengt met de Tele2 klantenservice. Voor zakelijke klanten hebben we een speciaal Tele2 telefoonnummer. Doet je telefoon het niet, is het midden in de nacht, of maak je gewoon liever gebruik van andere kanalen? De Tele2 klantenservice heeft ook daar middelen voor.

Andere manieren om in contact te komen met de Tele2 klantenservice

Naast het traditionele Tele2 telefoonnummer hebben wij ook een forum waar je je vraag kunt stellen, en ook de antwoorden kunt bekijken van vragen van andere klanten. Ook is het mogelijk om via de chat je vraag te stellen aan onze virtuele medewerkers. Van maandag tot en met zaterdag tussen 09:00 en 21:00 kan je vraag worden doorgezet naar één van onze ‘echte’ medewerkers.

Hulp nodig?


Bel: 0900 – 1819 (90cpm)


Beoordeel klantenservice

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 2.2/5 (66 votes cast)
Tele2 klantenservice

Tele2 klantenservice

Wisselwerking 58
1112 XS Diemen

© De Klantenservice 2014