T-Mobile klantenservice

  • www.t-mobile.nl
  • 1200 (standaard mobiel tarief) (Klantenservice vanaf mobiel)
  • 06 2400 1200 (standaard mobiel tarief) (Klantenservice vanaf vast nummer)
  • 0800 7123 (gratis) (Klant worden)
  • 0800 7112 (gratis) (Klantenservice zakelijk)
  • 0800 8102 (gratis) (Nog geen zakelijke klant)

T-Mobile helpdesk

Heeft u vragen over T-Mobile producten en/of diensten? Dan kunt u contact opnemen met T-Mobile klantenservice. De online helpdesk van T-Mobile staat u graag te woord. Voor nadere instructies zie het ‘Keuzemenu T-Mobile klantenservice’.

T-Mobile klantenservice, 1.7 out of 5 based on 76 ratings

Keuzemenu T-Mobile klantenservice

Toets 1: klantenservice

Toets 1:  identificeren m.b.v. uw registratie- of klantnummer. (Toets vervolgens 1 voor juiste invoer)

Toets 1: abonnement veranderen of iets bestellen

Toets 1: actie of aanbieding ( na identificatie toets 1+1)
Toets 2: beëindigen van uw abonnement ( na identificatie toets 1+2)
Toets 3: overige vragen ( na identificatie toets 1+3)

Toets 2: vraag m.b.t. levering v.e. product

Toets 1:  evering van een produkt of dienst of over een monteur

Toets 1: vraag over aansluiten modem  (alles is aangesloten maar werkt niet) ( na identificatie toets 2+1+1)
Toets 2: vragen over een monteur (na identificatie toets 2+1+2)
Toets 3: heeft u nog niet alles ontvangen (heeft u andere vragen over de levering van een product of dienst) ( na identificatie toets 2+1+3)

Toets 2: vragen over verhuizing

Toets 1: bent u verhuisd en werkt internet en/of telefonie nog niet of niet goed ( na identificatie toets 2+2+1)
Toets 2: indien u een verhuizing wilt doorgeven of heeft u een vraag over verhuizen ( na identificatie toets 2+2+2)

Toets 3: vraag over uw rekening of het betalen ervan

Toets 1:  betalingsherinnering gehad ( na identificatie toets 2+3+1)

Toets 2: raag over uw rekening of het betalen daarvan of wilt u uw rekeningnummer veranderen ( na identificatie toets 2+3+2)

Toets 3: vraag over een dienst of product van Online

Toets 1:  vragen over u telefonie-of internetverbinding, instellen van uw modem, netwerk of draadloze-verbinding. U krijgt eerst een bandje te horen; haal de stroomstekker van uw modem uit het contact , wacht een minuut en sluit uw modem dan weer aan. Helpt dit niet blijf dan aan de lijn. U krijgt het volgende menu.

Toets 1: werking van uw internetverbinding ( na identificatie toets 3+1+1)

Toets 2: werking van uw telefonieverbinding ( na identificatie toets 3+1+2)

Toets 3: instellen van uw modem, netwerk-of draadlozeverbinding ( na identificatie toets 3+1+3)

Toets 2: gebruik van email | veiligheidsdiensten | webhosting | wachtwoord vergeten

Toets 1:  gebruik van uw email of veiligheidsdiensten ( na identificatie toets 3+2+1)

Toets 2: gebruik van uw webhosting ( na identificatie toets 3+2+2)

Toets 3: wachtwoord vergeten ( na identificatie toets 3+2+3)

Toets 3: voor vragen over HDTV van canal digitaal. ( na identificatie toets 3+3)

Toets 9: om terug te gaan naar een vorig menu

Druk op toets 2: indien u zicht identificeren m.b.v. uw rekening nummer

Druk op toets 2 :voor het bestellen van een product of dienst

Druk op toets 2: als u geen klant bent van online

Druk op toets 3: vragen m.b.t. mobiele telefonie

 

T-mobile: mobiele telefonie voor consumenten en zakelijke gebruikers

T-mobile is een van de grootste Nederlandse aanbieders op het gebied van mobiele communicatie. T-mobile biedt zowel producten en diensten aan voor consumenten als voor zakelijke gebruikers. Dit bedrijf is onderdeel van Deutsche Telekom. T-mobile staat bekend op het gebied van mobiel internet, klantgerichtheid en service. De T-mobile klantenservice speelt in op de wensen van de klant. Toen het bedrijf zag dat het T-mobile telefoonnummer minder vaak gebeld werd, hebben zij enkele jaren geleden hun online service flink uitgebreid.

Kenmerkend voor het T-mobile aanbod is de mogelijkheid voor zowel particuliere als zakelijke klanten om zelf hun abonnement samen te stellen.

Contact met de T-mobile klantenservice

Naast een zeer uitgebreide online service is T-mobile klantenservice ook nog steeds bereikbaar voor zowel consumenten als zakelijke klanten. Bent u al klant bij T-mobile, dan hoeft u alleen 1200 in te toetsen op uw mobiele telefoon om snel in contact te komen met de T-mobile klantenservice. Ook kunt u het volgende T-mobile telefoonnummer gebruiken: 06-24001200. Belt u vanuit het buitenland? Voeg +31 toe om verbonden te worden met de t-mobile klantenservice.Abonnementhouders bellen van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur. In het bezit van prepaid? Dan belt u met het T-mobile telefoonnummer van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur. Nog geen klant? Bel met 0800-7123.

T-mobile klantenservice: de andere mogelijkheden

Naast het bellen met het T-mobile telefoonnummer kunt u de T-mobile klantenservice ook bereiken via e-mail, post, via het forum of stel uw vraag via social media. T-mobile klantenservice is bereikbaar via Facebook en Twitter. U kunt echter niet alle vragen stellen via social media, in verband met privacy. Via deze kanalen geldt dat er zo snel mogelijk contact met u opgenomen zal worden.

Hulp nodig?


Bel: 0900 – 1819 (90cpm)


Beoordeel klantenservice

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 1.7/5 (76 votes cast)
T-Mobile klantenservice

T-Mobile klantenservice

Waldorpstraat 60
2521 CC Den Haag

© De Klantenservice 2014