NS klantenservice

  • www.ns.nl
  • 0900 20 21 163 (€ 0,10 per minuut) (Klantenservice)
  • 030-3001111 (lokaal tarief) (Klantenservice zakelijk)
  • 088-6712000 (lokaal tarief) (Algemeen)

NS telefoonnummer

Als u contact wilt opnemen met NS klantenservice, dan kunt u de contactgegevens van NS hierboven vinden. Voor een actuele informatie kunt u terecht op 9292ov.nl of www.ns.nl. Zie het ‘Keuzemenu NS klantenservice’ voor verdere instructies.

NS klantenservice, 2.1 out of 5 based on 10 ratings

Keuzemenu NS klantenservice

De klantenservice van NS maakt gebruik van een keuzemenu. Als u met de klantenservice contact opneemt krijgt u het volgende te horen:
"Welkom bij de klantenservice van NS. Voor een actuele informatie kunt u terecht op www.ns.nl of www.9292ov.nl. Om u goed van dienst te kunnen zijn, laten wij u nu een keuzemenu horen."

Druk op toets 1 — Indien u Belt met vragen over een ns abonnement

Druk op toets 1 — Indien u een abonnement wilt afsluiten (1+1)
Druk op toets 2 — Indien u uw abonnement wilt beëindigen ( 1+2)
Druk op toets 3 — Indien u andere vragen heeft (1+3)

Druk op toets 2 — Indien u belt met vragen over het reizen met de OV-chipkaart of andere vragen over de OV-Chipkaart

Druk op toets 1 - Indien u een vraag heeft over het in- en uitchecken (2+1)
Druk op toets 2 - Indien u een vraag heeft over het activeren van een ns-product (2+2)
Druk op toets 3 - Indien u een vervangende OV-chipkaart wilt aanvragen in verband met verlies, diefstal of een defectekaart (2+3)
(De NS-Klantenservice zal u doorverbinden met de klantenservice van de OV-chipkaart)

Druk op toets 9 - Indien u wilt terug keren naar het hoofdmenu

Druk op toets 3 voor overige vragen

NS klantenservice / telefoonnummer

De Nederlandse Spoorwegen, oftewel de NS, is een Nederlands spoorwegbedrijf. NS vervoert reizigers over zowel het Nederlandse spoornet als naar internationale bestemmingen. Dit is ondergebracht onder een aparte naam, NS Hispeed. Daarnaast heeft de NS ook nog andere activiteiten, zoals de OV fiets. De NS streeft naar meer duurzame bereikbaarheid. Ze willen gemak en comfort combineren in dagelijks reizen. De NS kent een uiteenlopend klantenbestand, van consumenten tot zakelijke afnemers. Wilt u meer weten over de mogelijkheden die NS te bieden heeft? Neem dan contact op met de NS klantenservice.

Neem contact op met het NS telefoonnummer

U kunt uw vragen en/of opmerkingen stellen aan de NS klantenservice via 0900-2021163. Dit NS telefoonnummer kunt u bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 22.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. U wordt dan zo spoedig mogelijk te woord gestaan over vragen, eventuele klachten of opmerkingen. Veel informatie kunt u ook online vinden bij de NS klantenservice. Via Mijn NS kunt u al uw (reis)gegevens inzien. Ook voor het terugvragen van reistegoed nadat u bent vergeten uit te checken kunt u daar meer informatie vinden. U hoeft daarvoor geen contact op te nemen met het NS telefoonnummer.

Andere manieren om de NS klantenservice te bereiken

U kunt naast het bellen van het NS telefoonnummer ook via andere manieren de NS klantenservice bereiken. Zo kunt u een brief of e-mail sturen. Ook op het Serviceforum van de NS klantenservice kunt u terecht met uiteenlopende vragen en/of opmerkingen. Wilt u een snelle vraag beantwoord hebben? Bijvoorbeeld een reisadvies? Neem dan contact op met het twitteraccount van de NS klantenservice. Zij zullen u zo snel mogelijk van een antwoord voorzien. Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws van de NS? Volg dan het twitteraccount.

Hulp nodig?


Bel: 1884 (90cpm)


Beoordeel klantenservice

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 2.1/5 (10 votes cast)
NS klantenservice

NS klantenservice

Laan van Puntenburg 100
3511 ER Utrecht

© De Klantenservice 2014