KPN klantenservice

  • www.kpn.com
  • 0800 0105 (gratis) (Klantenservice mobiel vanaf andere telefoon)
  • 1200 (gratis) (Klantenservice vanaf KPN mobiel)
  • +31 6 12001200 (tarief voor bellen uit het buitenland) ( Klantenservice vanuit buitenland)
  • 0800 0402 (gratis) (Klantenservice Internet, Bellen en Televisie)
  • 070 343 43 43 (lokaal tarief) (Hoofdkantoor)

KPN helpdesk

Hierboven kunt u de contactgegevens vinden van de (online) helpdesk van KPN. De klantenservice van KPN staat u graag te woord. KPN maakt gebruik van een keuzemenu. Voor verdere instructies zie het ‘Keuzemenu KPN klantenservice’.

KPN klantenservice, 2.5 out of 5 based on 54 ratings

Keuzemenu KPN klantenservice

Hier vindt u een overzicht van het telefonisch keuzemenu van KPN klantenservice.

Druk op toets 1: technische ondersteuning; hulp bij activeren en installeren of voor het melden van een storing

Aan de hand van uw postcode kunnen we nagaan of er een storing in uw gebied bekend is. Wilt u meer weten? Toets dan eerst een 1, zo niet toets dan 3. Vervolgens komt u direct in de hieronder weergegeven submenu.

Tip: Het resetten van uw modem kan een oplossing zijn bij internet- en belproblemen. Haal 30 seconden de stekker uit het stopcontact.

Toets 1: internet
Toets 2: telefonie
Toets 3: televisie
Toets 4: overige vragen

Druk op toets 2: vragen over geldzaken

Toets 1: vragen met betrekking tot de factuur van uw mobiele telefoon (2+1)
Toets 2: het maken van een betaal afspraak voor uw vaste telefoon of informatie over de status van uw betaling (2+2)
Toets 3: overige geldzaken (2+3)

Druk op toets 3: vragen over uw bestelling

Toets de vier cijfers in van uw postcode (voor het nakijken van u aansluitmogelijkheden op uw adres), daarna wordt je doorverbonden).

Druk op toets 4: voor ‘ons aanbod’ en alles over abonnementen

Toets de vier cijfers in van uw postcode ( voor het nakijken van u aansluitmogelijkheden op uw adres), daarna wordt je doorverbonden.

Druk op toets 5: voor opzeggen van internet, telefoon, digitenne of andere abonnementen of annuleren v.e. bestelling

Toets 1: navraag m.b.t. tot een opzegging (5+1)
Toets 2: een opzegging i.v.m. overlijden (5+2)
Toets 3: digitenne (5+3)
Toets 4: overige opzeggingen (5+4)

Druk op toets 8: beluister het menu nogmaals

 

Informatie over KPN

KPN brengt mensen met elkaar in verbinding, door middel van technologie. KPN gelooft dat mensen, bedrijven, overheden en organisaties verder kunnen komen door het gebruik van technologie. KPN biedt veel aan: internet, televisie, telefonie, en alles wat daar tussen in zit. En dat is veel, want de grenzen tussen vast en mobiel zijn aan het vervagen, op alle gebieden. KPN wil graag overal onzichtbaar aanwezig zijn. Of je nu onderweg bent, in de trein, of thuis, door middel met onze technieken kun je altijd met iedereen verbonden zijn.

Hulp nodig?

Indien u een vraag heeft over de verschillende producten, of wanneer er iets niet naar behoren werkt, kunt u contact opnemen met de KPN klantenservice. Je kunt dit op verschillende manieren doen. Je kunt bellen met het KPN telefoonnummer. Voor verschillende vragen heeft KPN verschillende nummers, je kunt op de website van KPN eenvoudig vinden waar je het beste heen kunt bellen en zien welk KPN telefoonnummer jij nodig hebt om in contact te komen met het juiste onderdeel van de KPN klantenservice.

KPN Webcare Team

Naast het KPN telefoonnummer zijn er ook andere manieren om contact te zoeken met de KPN supportdesk. Je kunt je vraag bijvoorbeeld ook op Twitter stellen, of een bericht achterlaten op de Facebook pagina. De medewerkers van KPN proberen dan zo snel mogelijk antwoord op je vraag te geven. Ook is er een speciaal forum waar de vragen van klanten beantwoord worden én zijn er speciale instructievideo’s ontwikkeld, welke je ook kunnen helpen bij het beantwoorden van je vragen. Tot slot kun je KPN ook altijd mailen, of gewoon langskomen bij één van de filialen. Wat je ook kiest, alle medewerkers van de KPN klantenservice zijn je graag van dienst.

Over KPN

KPN brengt mensen met elkaar in verbinding, door middel van technologie. KPN gelooft dat mensen, bedrijven, overheden en organisaties verder kunnen komen door het gebruik van technologie. KPN biedt veel aan: internet, televisie, telefonie, en alles wat daar tussen in zit. En dat is veel, want de grenzen tussen vast en mobiel zijn aan het vervagen, op alle gebieden. KPN wil graag overal onzichtbaar aanwezig zijn. Of je nu onderweg bent, in de trein, of thuis, door middel met onze technieken kun je altijd met iedereen verbonden zijn.

Hulp nodig? Bel dan met de KPN klantenservice

Indien u een vraag heeft over de verschillende producten die KPN aanbiedt, of wanneer er iets niet naar behoren werkt, kunt u contact opnemen met de KPN klantenservice. Je kunt dit op verschillende manieren doen. Je kunt bellen met het KPN telefoonnummer. Voor verschillende vragen hebben wij verschillende nummers, je kunt op de site eenvoudig vinden waar je het beste heen kunt bellen en zien welk KPN telefoonnummer jij nodig hebt om in contact te komen met het juiste onderdeel van de KPN klantenservice.

Andere manieren om de KPN klantenservice te bereiken

Naast het KPN telefoonnummer zijn er ook andere manieren om contact te zoeken met de KPN klantenservice. Je kunt je vraag bijvoorbeeld ook op Twitter stellen, of een bericht achterlaten op de facebookpagina. De medewerkers proberen dan zo snel mogelijk antwoord op je vraag te geven. Ook heeft KPN een speciaal forum waar we de vragen van klanten beantwoorden én heeft KPN speciale instructievideo’s ontwikkeld, welke je ook kunnen helpen bij het beantwoorden van je vragen. Tot slot kun je KPN ook altijd mailen, of gewoon langskomen bij één van de filialen. Wat je ook kiest, de medewerkers van de KPN klantenservice zijn je graag van dienst.

Hulp nodig?


Bel: 0900 – 1819 (90cpm)


Beoordeel klantenservice

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 2.5/5 (54 votes cast)

KPN klantenservice

Maanplein 55
2516 CK Den Haag

© De Klantenservice 2014