Digitenne klantenservice

  • www.digitenne.nl
  • 0800 0402 (gratis) (Klantenservice)
  • 088 444 68 88 (lokaal tarief) (Klant worden)

Digitenne telefoonnummer

Bent u op zoek naar het telefoonnummer van de klantenservice van Digitenne? Het telefoonnummer kunt u hierboven vinden. Zie het ‘Keuzemenu Digitenne klantenservice’ voor verdere instructies.

Digitenne klantenservice, 4.0 out of 5 based on 1 rating

Keuzemenu Digitenne klantenservice

De klantenservice van Digitenne is bereikbaar op 0800-0402. De Digitenne klantenservice maakt gebruik van een keuzemenu. Als u contact opneemt met de Digitenne klantenservice,  dan krijgt u het volgende te horen:

Welkom bij de klantenservice van KPN. Wij zijn u graag van dienst. Dit gesprek kan worden opgenomen voor het verbeteren van onze dienstverlening. Luistert u alstublieft het hele keuzemenu af voordat u een keuze maakt.

(de totale toetscombinatie is tussen haakjes weergegeven)

Druk op Toets 1: Indien u technische ondersteuning wilt, voor bijvoorbeeld het melden van een storing of hulp bij installeren en activeren

‘Aan de hand van uw postcodes kunnen we kijken of er een storing in uw postcodegebied bekend is’. Toets eerst een 1 indien u meer wilt weten, wilt u dat niet, toets dan een 3 in (zodat u direct  in het hieronder weergegeven keuzemenu terecht komt. (Bij problemen met het internet en/of bellen kan het resetten uw modem een oplossing zijn. Om uw modem te resetten haalt u 30 seconden de stekker uit het stopcontact.)

Druk op toets 1: voor internet (1+1)
Druk op toets 2: voor telefonie (1+2)
Druk op toets 3: voor TV (1+3)
Druk op toets 4: voor overige vragen (1+4)

Druk op Toets 2: voor vragen met betrekking to een rekening, een betaling of andere geldzaken

Druk op toets 1: indien u vragen heeft m.b.t. de factuur van uw mobiele telefoon (2+1)
Druk op toets 2: indien u informatie wilt over de status van uw betaling of voor het maken van een betaal afspraak voor uw vast telefoon (2+2)
Druk op toets 3: voor alle overige vragen over geldzaken (2+3)

Druk op Toets 3: indien u vragen heeft over u bestelling en hier vragen over heeft

Voor het nakijken van uw aanluitmogelijkheden op uw adres, vragen we uw vier cijfers van uw postcode in te toetsen. Daarna wordt je doorverbonden met een van onze medewerkers.

Druk op Toets 4: voor informatie over  ‘ons aanbod’ en alles over abonnementen

Voor het nakijken van uw aanluitmogelijkheden op uw adres, vragen we uw vier cijfers van uw postcode in te toetsen. Daarna wordt je doorverbonden met een van onze medewerkers.

Druk op Toets 5: indien u uw telefoon, internet, digitenne of andere abonnementen wilt opzeggen of als u uw bestelling wilt annuleren

druk op toets 1: indien u vragen heeft over een opzegging (5+1)
druk op toets 2: indien u een abonnement wilt opzeggen i.v.m. een overlijden (5+2)
druk op toets 3: voor het opzeggen van digitenne (5+3)
druk op toets 4: voor alle overige opzeggingen (5+4)

Druk op Toets 8: als u dit keuzemenu nogmaals wilt beluisteren

 

Digitenne als alternatief voor de kabel

Veel mensen weten nog niet dat Digitenne net zo goed werk als de kabel en vaak zelf voordeliger is. De kwaliteit van beeld en geluid is daarnaast vaak ook nog eens beter. Het Digitenne kastje dat je krijgt voor het ontvangen van de signalen is gemakkelijk aan te sluiten en kan zelfs op verschillende TV’s gebruikt worden. U bent zo ook niet meer gebonden aan de plek waar een kabel ingang in de muur zit. Het kastje kan zelfs mee worden genomen naar de camping. Om deze gemakken voort te zetten hebben wij een uitstekende Digitenne klantenservice opgezet. Als u vragen heeft kunt u simpelweg het Digitenne telefoonnummer bellen en dan staan onze Digitenne klantenservice medewerkers voor u klaar om u te helpen met al uw vragen.

Digitenne klantenservice voor bestaande klanten

Het Digitenne telefoonnummer voor bestaande klanten verschilt van die voor mensen die een contract willen afsluiten via de Digitenne klantenservice. De bestaande klanten bellen namelijk met een gratis Digitenne telefoonnummer. Hier werken alleen Digitenne klantenservice medewerkers die opgeleid zijn om u te helpen met alle vragen die gaan over de contracten. Daarnaast kunnen ze bij de Digitenne klantenservice alle financiële en technische vragen beantwoorden als u het Digitenne telefoonnummer belt.

Digitenne klantenservice voor potentiële klanten

Bent u nog geen Digitenne lid, dan is het Digitenne telefoonnummer dat u moet bellen anders. Dit Digitenne telefoonnummer is speciaal opgezet om mensen zo goed mogelijk te begeleiden met het beslissen om wel of niet Digitenne af te sluiten. U kunt deze Digitenne klantenservice daarom bellen voor alle vragen over onze pakketten. De speciaal opgeleide Digitenne klantenservice medewerkers zullen u alles kunnen vertellen over de voor en nadelen van de opties en kunnen u advies geven over welk pakket het beste zal passen bij uw situatie.

Hulp nodig?


Bel: 1884 (90cpm)


Beoordeel klantenservice

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 4.0/5 (1 vote cast)

Digitenne klantenservice

Maanplein 55
2516 CK Den Haag

© De Klantenservice 2014