ABN AMRO contact

  • www.abnamro.nl
  • 0900 0024 (€ 0,10 per minuut) (Algemeen)
  • 0900 9215 (€ 0,25 per minuut) (Beleggen)
  • 020 6600123 (lokaal tarief) (Creditcard)
  • 0900 92 10 (lokaal tarief) (Hypotheken)
  • 0900 92 16 (lokaal tarief) (Internet Bankieren)

ABN AMRO contact

Indien u met ABN AMRO contact wilt opnemen, dan kunt u het telefoonnummer van de ABN AMRO klantenservice hierboven vinden. ABN AMRO klantenservice staat u graag te woord. Voor nadere instructies zie het ‘Keuzemenu ABN AMRO contact’.

ABN AMRO contact, 3.7 out of 5 based on 3 ratings

Keuzemenu ABN AMRO contact

De klantenservice van ABN AMRO maakt gebruik van het volgende keuzemenu:

U krijgt het volgende intro van het keuzemenu.

"Welkom bij ABN-Amro. Wij willen u graag goed van dienst zijn, toets daarom nu uw rekening nummer’."

Na het intoetsen van uw rekeningnummer krijgt u het volgende menu;

Druk op toets 1 — Indien u uw toegangscode bij de hand heeft
Druk op toets 2 — Als u uw toegangscode niet bij de hand heeft
Er volgt een computerstem. ‘Waarmee kan ik u van dienst zijn’. Spreek nu in waarover u belt.

Druk op toets 1 — Als u uw rekeningnummer niet bij de hand heeft
Druk op toets 1 — Voor vragen over onze particulieren dienstverlening

Druk op toets 2 — Voor vragen over onze zakelijke dienstverlening

Druk op toets 2 — Als u nog geen klant bent bij ons.
Druk op toets 3 — For English

De klantenservice van de ABN-AMRO bank zijn 24/7 telefonisch bereikbaar. Indien u belt vanuit het buitenland gebruik dan het volgende nummer: +31 10 241 17 20. U betaalt dan het standaard gesprekstarief.

ABN AMRO klantenservice

De ABN AMRO is een Nederlandse bank waar zowel particulieren als zakenmensen terecht kunnen. De bank is samen met de voormalige Fortis bank sinds 2009 onderdeel van de ABN AMRO Group. De geschiedenis van deze bank gaat terug tot in 1824, toen Koning Willem I de Nederlandsche Handelmaatschappij, oftewel NHM, oprichtte. In 1964 fuseerde de NHM met de Twentsche Bank en vormde zo de Algemene Bank Nederland (ABN). De sinds 1871 bestaande Amsterdamsche Bank voegde zich, eveneens in 1964, samen met de in 1863 opgerichte Rotterdamsche Bank en noemde zich de AMRO Bank. In 1991 kwamen de ABN en AMRO Bank samen om ABN AMRO te vormen. Tot op de dag van vandaag bankieren veel bedrijven en personen hier. Wilt u met de ABN AMRO contact opnemen? Dat kan op diverse manieren.

Met ABN AMRO contact opnemen

Tegenwoordig is het mogelijk met ABN AMRO contact op te nemen via de website. Uiteraard kunt u ook in een van de filialen die ons land telt terecht. Echter, veel mensen geven de voorkeur aan online bankieren. Online vindt u bijvoorbeeld ook het telefoonnummer van de ABN AMRO klantenservice. Bovendien kunt u op diverse vragen online antwoorden vinden door uw vraag in de desbetreffende zoekbalk in te voeren. De (overige) manieren om met ABN AMRO contact op te nemen zijn:

  • Via het online formulier
  • Door de ABN AMRO Klantenservice te bellen
  • Via Bankmail (ook online te vinden)

Klanttevredenheid

De bank hecht waarde aan haar klanten en zal er daarom alles aan doen om haar service te verbeteren. Heeft u dus op- of aanmerkingen over de ABN AMRO klantenservice, aarzel dan niet en geef uw suggesties door. Ook bij klachten staat de ABN AMRO helpdesk u vriendelijk te woord en zal zij er alles aan doen om een oplossing te vinden.

Hulp nodig?


Bel: 1884 (90cpm)


Beoordeel klantenservice

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 3.7/5 (3 votes cast)
ABN AMRO contact

ABN AMRO contact

Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam

© De Klantenservice 2014